Gå til innhold

Dere som har barn med storkebitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har storkebitt over øyelokkene. Når begynte det å forsvinne hos deres barn? Hun er nå 2,5 mnd og synes ikke det har bleknet i det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! jeg har en gutt med storkebitt i nakken.. han er 7,5 mnd.. det er litt svakere nå. jeg hadde også storkebitt når jeg ble født.. og det forsvant helt.. så mathias sitt gjør nok det også tenker jeg;)

Skrevet

Mi tulle har storkebitt i nakken. Hun er 7 mnd nå, synes ikke det har bleknet så veldig, men er nok litt lysere enn det var. Men tenker ikke så mye over det, for det er jo i nakken, så det vil jo bli skjult av håret etterhvert.

Men de sier vel at det vanligvis går vekk i løpet av det første året.

Skrevet

Lillebopp har storkebitt i nakken og på øyelokket og et fødselsmerke i hodet som jeg ikke er sikker på om er storekbitt eller ei, det ligner men er jo på feil sted:)

Det i nakken og i bakhodet er like synlige som de var ved fødselen,men det på øyelokket har bleknet endel.

Hun er ca tre og en halv måned nå, men jeg er ikke sikker på når det hadde blitt så lite synlig som det er nå. Tenkte egentlig ikke over det før fetteren hennes på 2 1/2 år sa at hun ikke hadde "au" på øyet lengre, når han ikke hadde sett henne på et par måneder.

Skrevet

Junior har storkebitt på armen. Han er 7 mnd nå og det har ikke endret seg. Har fått beskjed på at det kommer til å forsvinne i løpet av noen år.

Skrevet

Storkebitt er røde merker som finnes i panne, på øyelokk og/eller i nakken hos mange nyfødte.

Merkene er rødfiolette og blir tydeligere når barnet skriker. De forsvinner vanligvis i løpet av det første året.

Skrevet

Gutten min har over begge øyelokk og et i nakken. Han er snart 6 mnd og de over øyelokkene har bleknet en del men vises ganske godt fortsatt.

Skrevet

Vesla her har i panna og i nakken.. Det i panna er blitt litt blekere (er 3,5mnd gammel), men synes fremdeles godt. Eldste min hadde også på samme sted, husker ikke helt når de forsvant, men mener han var rundt et år gammel. De har ihvertfall blitt helt borte, umulig å se at han har hatt det.

Skrevet

hva er grunnen til at de får det? jenta mi har ett i nakken, synes ikke det har bleknet noe særlig ennå. hun er 8 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...