Gå til innhold

spørsmål....

lillepernille,m2søtesmå+1til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har ikm på onsdag 6 sept. jeg har en fra før så derfor er d litt rart at jeg egentli spør om dette men da jeg gikk med min sønn så hadde jeg ingen symtomer i d hele tatt ikke før 8-9 uke derfor spør jeg om dette å om det er noen som kan hjelpe.... Jeg lurer på hvor tili symtomene kan komme.... jeg har hadd stikking i puppene den siste uken og de er mere følsomme enn vanli, jeg fikk ett kikk på reker i går noe som jeg egentli ikke liker...murring og vont i magen...å har gått å tenkt på grillpølse siden jeg sto opp i morrest :-) ... har også hatt mye halsbrann i den siste uken..... kan jeg være gravid eller er kan d bare være ønske tenking.....

takker for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig å få symptomer tidlig eller seinere, jeg har fått begge deler. sist gang hadde jeg mange tegn før ikm. Men det beste svaret er å ta en test.

Skrevet

Hei,

jeg har en sønn på 6 måneder, og jeg prøver å bli gravid igjen nå. Vi ønsker oss to tette, hvis vi får det til..

Da jeg ble gravid sist, oppførte kroppen min seg akkurat som om jeg skulle få mensen - alt var med andre ord helt somm vanlig. Bortsett fra at mensen aldri kom :) Symptomene på graviditeten kom noen uker etter dette igjen, og kvalmen var det mest fremtredene. Men dette varierer jo!

Har også ikm i løpet av denne uka, så er veldig spent nå.

Kjenner svak verking i ryggen, så forløpig tyder alt på at mensen er i anmarsj... Men hvem vet?

Lykke til!

Skrevet

har du prøvd å teste??? eg har IKM på fredag denne uka, eg tester hver dag men bare negativt.. mulig eg tester altfor tidlig.. men klarer liksom ikkje å la ver... har så mange rare symptomer, så derfor lurer jeg så fælt???? har du andre symptomer også?

Skrevet

ja da fikk jeg svar på d spørsmåle jeg stilte i går.... tok en cb digital test i sta... å joda der sto d GRAVID :-D

takk for de svarene jeg fikk i går og ønsker dere alle lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...