lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei jeg har ikm på onsdag 6 sept. jeg har en fra før så derfor er d litt rart at jeg egentli spør om dette men da jeg gikk med min sønn så hadde jeg ingen symtomer i d hele tatt ikke før 8-9 uke derfor spør jeg om dette å om det er noen som kan hjelpe.... Jeg lurer på hvor tili symtomene kan komme.... jeg har hadd stikking i puppene den siste uken og de er mere følsomme enn vanli, jeg fikk ett kikk på reker i går noe som jeg egentli ikke liker...murring og vont i magen...å har gått å tenkt på grillpølse siden jeg sto opp i morrest :-) ... har også hatt mye halsbrann i den siste uken..... kan jeg være gravid eller er kan d bare være ønske tenking..... takker for svar.
maya80 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Det er ikke uvanlig å få symptomer tidlig eller seinere, jeg har fått begge deler. sist gang hadde jeg mange tegn før ikm. Men det beste svaret er å ta en test.
Tammi Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Hei, jeg har en sønn på 6 måneder, og jeg prøver å bli gravid igjen nå. Vi ønsker oss to tette, hvis vi får det til.. Da jeg ble gravid sist, oppførte kroppen min seg akkurat som om jeg skulle få mensen - alt var med andre ord helt somm vanlig. Bortsett fra at mensen aldri kom Symptomene på graviditeten kom noen uker etter dette igjen, og kvalmen var det mest fremtredene. Men dette varierer jo! Har også ikm i løpet av denne uka, så er veldig spent nå. Kjenner svak verking i ryggen, så forløpig tyder alt på at mensen er i anmarsj... Men hvem vet? Lykke til!
Gojentå Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 har du prøvd å teste??? eg har IKM på fredag denne uka, eg tester hver dag men bare negativt.. mulig eg tester altfor tidlig.. men klarer liksom ikkje å la ver... har så mange rare symptomer, så derfor lurer jeg så fælt???? har du andre symptomer også?
Drøymar Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg gikk meg vill i denne jungelen av symptomer i går... http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=27889 Og følte meg ganske så gravid, ja. I dag synes jeg alle symptomene er forsvunnet. Hadde stikkende smerter i magen, utflod, ØMME brystvorter, kviser på haka, etc. I dag... borte. Jaja.
lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 4. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2007 ja da fikk jeg svar på d spørsmåle jeg stilte i går.... tok en cb digital test i sta... å joda der sto d GRAVID :-D takk for de svarene jeg fikk i går og ønsker dere alle lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå