Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Lille jenten min på 20 mnd satt å bygget med klossene sine i dag, ropte på meg" Mamma se, jeg har bygget nåkke"! Jeg sier da at det heter NOE, da får jeg til svar " Helt alvorlig mamma, heter nåkke ikke noe"!!!! Tydelig at de får med seg hva vi voksne sier:)
Sebra Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hehe . De er kjape på det. Jenta mi på 7 år sa her om dagen når vi gikk forbi en cafe . Den heter "Pikene på torve" Uten for den satt det to menner. mamma hvorfor sitter det menner der når den heter "pikene på torge" De hørte hva hun sa begynte å le.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 hehe,litt morsomt bilde da! Ser det for meg:) De får med seg det meste, de små
Sebra Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Ja du får nokk flere sånne komentarer har fått en del. Når hun var ca 3 år sto vi kø i en klesbutikk sammen med tanta hennes. Så sto det en mann bak dem. Han slap en promp høyt å tydelig. Så sier jenta mi tante har han prompe dag. Skal si deg tante tokk med henne ut av butikken fort. Gled deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå