Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg tror sønnen min på 8 uker er syk. den ene testikkelen hans er hoven og varm. Alemntilstanden hans er egentlig bra, han spiser og smiler, men han sover mye mer og surver mer enn han pleier. Prøver å få tak i lege, men har ikke fått noen time enda. noen som vet hva dette kan være?? Er litt bekymret 1.gangsmor her nå. takk for alle svar!
mammatil2små Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 uffda. . . men hvis han spiser,smiler og e fornøyd så vet du jo at han ikke har masse smerter ihvertfall! har ei jenta, så æ kan ikke hjelpe så mye. håpe gutten din e frisk, og at det går bra!
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Du bør komme deg til lege så fort som mulig, sønnen min hadde det samme forrige uke, han er 13 uker. Var på legevakta, der ble vi sendt til sykehuset. Han ble opr rimelig kjapt for testikkelvridning.. det gikk bra, og testikkelen overlevde, men de sa hadde jeg kommet noen timer senere så hadde de ikke klart å redde den. men det kan også bare være vann i pungen på gutten din små gutte babyer kan få det og det går over av seg selv. men jeg ville sjekket det om jeg var deg Lykke til:-)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 hjelp...... fikk time til lege klokken 13.15. men ville han ikke vært veldig smertepåvirket hvis det var det samme som din sønn hadde???? :(
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Min virket heller ikke smertepåvirket, noe legene forøvrig suntes var rart. Men de sa til meg at hvis jeg fikk høre om andre barn med hoven og rød pung så var det bare å be dem reise til legen med en gang. Derfor måtte jeg bare svare deg. Ikke meningen å skremme deg... Kvart over ett er litt lenge til synes jeg.. Har lest litt, og testikkelvridning skjer hos 1 av 200 gutter. Men som sagt så kan det bare være vann eller brokk.. Prøv å få time litt tidligere.. Men vet at det ikke er så lett. er pungen hard/stinn?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 nei den er ikke så VELDIG stinn...... men jeg ser den er større.
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Er det bare på ene siden. Min var svært spent rød varm og hoven på ene siden, det var på den siden hvor testikkelen hadde vridd seg..
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Fortell meg hvordan det går hos legen da, er litt nysgjerrig:-) Lykke til, går nok bra....
Gjest Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 ja bare på ene siden! ikke noe på den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå