Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til syden nå snart, og skal selvfølgelig ha med min lille prinsesse på 5 mnd. Hun pupper bare enda, for hun er jo mett og fornøyd. Sover gjennom natta støtt og stadig også:-) Så tenker ikke starte med mat før vi kommer tilbake. Men tenker å ha med meg en pakke grøt og MME. Man vet jo aldri hva som skjer, selv om det er bare en uke. Hvor mye skal man ta med egentlig?

Er det noen gode råd utover det dere kan komme med?

Jeg er jo veldig spent da, men ser ikke for meg at det skal bli noen store problemer. Ikke er det spes. varmt der nå, og vi skal til et vesteuropeisk land, så hygienen er vel noenlunde som her.

Oweeeee, gleder meg litt da:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg sitter i Spania akkurat nå jeg med min 13 mndr gamle sønn

Dette er 4. gangen han er her på under 1 år:)

Dro første gang da han var 2,5 andre gangen da han var 7mnd, 3.gang: 9mndr. Det har gått veldig fint alle gangene.

Hvis inntroduksjon av grøt kommer når du er borte så går det uansett ganske sakte. Det står på pakka tror det er 16 posjoner i de 4. mndrs grøtene. Du trenger mao ikke ha med mer enn en pakke grøt. og 1 pakke mme

Om du bruker MME nå ville jeg tatt med den. For den vet du at hun liker.

Det er i midlertid mye mme å få kjøpt utenlands også så om det er slik at du tenker deg at du kan miste melka eller lignende.

Nå er det på det varmeste i Spania i allefall går mot kjøligere nå, men august er varmest.

Skal du fly fra gardermoen??

Må bare nevne at det er en stoor lekebinge ved gate 42 Kjekt å vite om man må vente lenge med urolig barn:)

God tur!

Skrevet

Jeg var i tyrkia når snuppen var 4,5 mnd gammel.. det gikk veldig bra! Du trenger jo ikke å styre med introduksjon av grøt akkurat når du er på ferie.. kan du ikke ta det når du kommer hjem igjen.. ? Hvis ikke så er det jo bare å ta med seg en pakke.. =) Jeg ga litt velling på kvelden når jeg var i tyrkia .. begynte å introdusere på den måten.. men det gikk mest i pupp.. så lettvint..

hvis ikke snuppen din drikker vann, kan det være greit å ta med seg noen babysaft flasker hjemmefra.. Min drakk nemlig ikke vann,.. og jeg hadde med 3 flasker saft.. ( sånne små ) broren min sa nemlig at det var SÅ lett å få tak i det i tyrkia.. MEN.. jeg fant det ikke noen steder.. så jeg måtte tynne ut den safta med vann.. så den ble kjempe svak.. men da lærte han seg å drikke vann da.. så noe godt kom ut av det!

SOm herkules sier så holder det nok med en pakke mme.. ;)

En annen ting.. BABYBJØRN!! den er gull verdt på turer ;)

GOD TUR! ;)

Skrevet

Jeg tenkte ikke begynne med grøt når vi er bortreist nei, men det er HVIS det skulle skje noe slik at jeg ikke kan amme henne etc. Har aldri prøvd MME til henne siden jeg har plenty brystmelk:-) Tenker jeg tar med en pakke med sånn som skal blandes med vann, og kanskje noen pakker med ferdigblandet mme.

Bæresæla skal være med ja:-D

Vi reiser fra Værnes vi:-) Har forresten spurt om vi får sånn "flybag", så håper på det;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...