Gå til innhold

Begynne med voksipose nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille er 7uker,å vi går til bhg med storebror hver morgen å da er det kaldt. Så har lurt på å begynne med voksin til lille,men er det for tidlig?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm....det er vanskelig det der!! I dag da jeg følgte datteren min til følgegruppen var det 9 grader ute....iiiskaldt...men så kan det jo plustelig bli kjempe varmt senere på dagen!!

Smeltet her i går...mens i dag er det issskaldt! Hverfall ikke lenge til den kommer frem nå....

Skrevet

Takk for svar:)

Ja det er kjempe kaldt,nå blir han liksom pakket inn i teppe og dyne,så begynte jeg å tenke på at det blir kaldt under å,da jeg tenkte på voksien hehe.

Men må vel drøye det litt til da:)

Skrevet

Hei!

Om mårran når det faktisk er kaldt er det jo ingenting i veien for å bruke voksi/dunpose. Er jo bare å ikke kle den lille altfor mye under - altså trener da ikke noe tykkere enn en fleecedress eller no? Hadde jeg gjort. Utpå dagen om det blir veldig varmt, er det jo bare å bytte posen ut med tepper eller dyne.

=)

Skrevet

Vi har tatt fram dunposen, og min sønn er snart 15 mnd. Her er det 4-5 grader på morningen, kjempekaldt. Tar heller fram dunposen enn å måtte ha på så mange lag med klær.

Skrevet

altfor vamt for voksi synes jeg!

Vi tar den ikke fram før det er minusgrader (eller temperatur + vind = minus).

Vokis er VARM, og den lille kan fort bli opphetet med en voksipose nedi vognen. Her bruker vi vanlige klær, tynn jakke og tynn ulllue + dyne i vogna nå. 7 grader her i dag. Dersom det føles veldig kaldt tar jeg heller et ekstra teppe over.

Du kan jo kjenne etter om babyen er kald i nakken med det du kler på han nå. dersom han er kalt, er det på tide å enten kle på mer eller ta fram mer i vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...