Bibi m/2 nå (",) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hvordan går det med dere og babyene ? Rutiner o.l ?? Jeg lar han lille sove når han vil ,vekker han kun på morgningen når vi MÅ opp for å følge hun eldste til skolen.... Vi samsover, men satser på å legge han i egen selv rundt 3-4 mnd alder. Fullammer....magen hans er ikke såååå ømfintlig mer, fortsatt mye luft, men nye bedre enn de første ukene...) Hvordan har dere og deres kjære det ?? =)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2007 Bare jeg med baby på 2,5 mnd her ?
Chunky81 Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Min er 2 måneder. Rutine er ikke eksisterende her i huset siden han er førstemann og verden roterer rundt han. Men, han våkner som regel i mellom 6-7, får mat og bir lagt av og til viss mammaen er veldig trøtt, men det er ikke lange tiden han gidd å sove. Kanskje en time tilsammen frem til kl 11-12, og da pleier han å sove 2-4 timer. Frem til kl 9 om kvelden er det så forskjellig om han sover mye eller er våken mye. Men fra 9 til 11-12 er han våken, og blir lagt mellom 11 og 12. Han var flaske barn de første 7 ukene, men nå er han full ammet. Rutinene gikk rett i dass da vi gikk fra flaske til pupp.. han pleide å sove i 4 timers intervall om dagen, og 6-7 timer om natten...
Sluffsa Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Hei:) Har en liten tass på 11 uker jeg.... Når det gjelder soving er han i seng klokken 21 om kvelden og da har han di sisten nettene sovet til rundt 03 før han får mat og våknes klokken 07.30 da vi st
Sluffsa Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 ops:) Ble en liten glipp der... Men han våkner 07.30 og får pupp og blir stelt... Har netter der han er våken hver 2-3 time å, så rutinene er ikke på topp helt nei... Om dagene sover han 3 ganger, 2 korte på 1-2 timer og en lang blund på formiddagen på ca 3 timer.... Han er veldig urolig på kvelden fra ca 5 og til 9 da han legge seg..... Smiler mye og vet hva han vill..... Fullammer fremdeles, men får flaske en gang i blandt med pumpemelk.... Men det er kun for at han skl kunne det og ikke glemme hvordan han skal drikke av flaske.... Pappen er bortreist på jobb å har vært borte siden midten av juli, kommer ikke hjem før slutten av september, det skal bli godt, spesilt med litt avlastning, har ikke så stort nettverk så.....
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Han her våkner rundt klokken 6.30-7 hver morgen og sover dårligere og dårlige for hver natt *sukke* Får vel bare ca 4 timerss søvn pr natt nå for tiden. Han sover mest i sin egen seng, tror han trives best der, men hender han sover litt i vår seng på orgenkvisten dersom han roer seg hos meg. Fullammer jeg også, og han er ikke så ømfintlig som brødrene, men han er mye plaget med luft uansett hva jeg spiser. Var til kiropraktor med ham når han var mindre og det hjalp, så skal tilbake med ham nå til uken og håååååper det vil hjelpe. Han som sov så godt på natten før, vil ha det tilbake! ;-) Er vel generelt mye trøtt og sliten nå for tiden. Lite søvn og urolig baby, 3 åringen i verste "klare selv" og trass alder og 5 åring som plutselig er blitt en av de største i barnehagen og skal tøffe seg og være frekk. Jaja, det roer seg vel igjen utover høsten.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Uff, det ble da veldig negativt så jeg nå, er jo ikke så ille da. Mini er tross alt en blid liten solstråle på dagtid som smiler og ler (skikkelig ler) masse og er bare skjønn :-)
Sluffsa Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Det er lov og være sliten:) Har å en 2 åring i kjempetrass og en jente på 6 år.... Å en mann som er mye borte.... Men prøver samtidig å nyte ungene mine... Er jo solen i mitt liv,alle 3!!!!! Men hadde betalt mye for hele netter med søvn ja;)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Samme her! :-) Men det vil jo gå seg til da, så tåler å være liten i noen mnd til. Håper jeg, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå