miss_chica Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 stemte det som ble sagt? leste at kjønnet begynner å bli tydlig, men ikke på ultralyd, i ca 14, men hvordan kan en jordmor da være 100% sikker i uke 16??? skjønner at ser man en tut, så er det som regel en tut...men være 100% sikker på jente??
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 var på ultralyd i uke 17.og fikk vite kjønnet da,og det stemte!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg fikk vite gutt i uke 13+5! Da så man det tydelig.... Så pungen og konturene av penis. Tok innvendig UL. 100% sikre kan man vel aldri være, men de er temmelig sikre når de røper kjønn til foreldrene altså! Hun jeg var hos var en eldre gynekolog.. Og hun hadde kun tatt feil en gang!
Gemini77 Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Vi fikk vite det i uke 16 og det stemte. Fikk beskjed om en gutt og ut kom en gutt.. :-) Tuten var veldig tydelig! Jenter er det som regel litt mer usikkerhet om uansett er det ikke...?
miss_chica Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 jo..syns liksom det var veldig rart at hun kunne være nesten 100% sikker så tidlig. sist jeg var gravid fikk jeg vite jente i uke 27, men ut kom en gutt. så når venninden min sa at hun var så sikker som hun var så syntes jeg det hørtes litt rart ut å være sååå sikker...
MammantilKaja Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Jordmor trodde det var jente for hun så ikke noe utstyr, men turte ikke si det sikkert... Jente ble det;)
MammantilKaja Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Har hørt om noen som fikk sikker beskjed og pusset opp barnerommet og full pakke. Ble litt rart da det viste seg at jordmor hadde tatt feil... Når mora har en følelse stemmer den ofte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå