HTC Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Heisan, noen som ønsker å få unna litt? Jeg følger en enkel versjon av flylady, andre som gjør det? http://www.flylady.net/ Jeg tok unna hovedvasken i går, så alt er egentlig ok her. Mine arbeidsoppgaver i dag er: Rydde og sortere unna alle lekene som har hopet seg opp i lekegrinda Ta unna en runde med klesvask Vanne blomster Vaske utgangsdøra og feie/spyle/luke ved inngangen I tillegg må jeg få unna en del jobb for min arbeidsgiver
så var vi 4 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 jeg har 6 pappesler og 6 søppelsekker med flyttelass jeg må få sortert og rydda unna vei. Kanskje jeg finner vannkoppen til guttungen og da
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg har akkurat støvsugd både oppe og nede. Vaska over benker, tørka støv og satt på en maskin.. Var ryddig fra før ettersom jeg har blitt veldig flink til å ornde etter hvert.. (Ikke alltid jeg har vært det..hi-hi) Har lært at hvis det hoper seg opp er det ingen som gidder å ta det, så best å ta litt etterhvert.. :-) Ellers skal jeg vaske over badene, men det går fort for de er ikke så ille.. :-)
Mille** Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Huff, husarbeid ja....;o( Jeg må bake ferdig en bløtkake, en firkløverkake, lage bunn til en ny firkløverkake, handle inn masse til bursdagsfeiring i morgen, støvsuge, vaske badet, rydde i klesskapet mitt og ungene sitt....Usj, kanskje på tide å begynne da. ;o)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 jepp har mye å gjøre her jeg...hanger meg på ..hihi
HTC Skrevet 3. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2007 Da setter vi i gang da jenter! Jeg starter med klesvasken og rydder så lekegrinden. Rapporterer inn her når jeg er ferdig med det. Opp med rompa jenter, like greit å bli ferdig :-)
HTC Skrevet 3. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2007 Hvordan går det med dere, er dere i gang? Hvis ikke, kom igjen ;-) Jeg har nå brettet sammen tøy i tørketrommelen, hengt opp en maskin og satt på en ny + ryddet og sortert alle lekene som var dumpet ned i lekegrinda. I tillegg våknet vesla, så har fått lagt inn bleieskift og litt kos i tillegg :-) Nå skal jeg vanne blomstene og leke litt med lille snupp. Hva med dere?
Mille** Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Har ikke gjort noe enda. Måtte starte ut en tur å sette sprøyte på søstern. Men nå skal jeg begynne å bake kakebunn. )
fleXibel Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Har allerede vaska gulvene og skal sette på en kles-vask og evt tørke litt støv
alvis Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Jeg har ryddet klæskapet. Kastet endel og pakket ned endel til Fretex. Vaskemaskinen er i gang og nå må jeg rydde litt og støvsuge. Så får det være nok for idag!
hit og dit Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Hmmm, hadde tenkt å skrive inn arbeidsoppgavene mine her, men så ser eg at dåke pusher kvarandre til å komme igang og bli ferdig......og eg er så lat om morningen. Så då later eg som om det er allerede har gjort er alt eg skal gjere - tørrmoppe gulvet - lufte bikkja på tirsdag derimot (kremt kremt kremt) skal eg rydde kontoret klart til skulestart neste uke, vaske klær etter ferien og stelle blomstene ute. Mannen skal vaske bad og klippe plenen
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 Jentungen har fått mat og bleier, er det godkjent som husarbeid? ;-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. september 2007 #14 Skrevet 3. september 2007 Melder meg av denne. for jeg gjor alt i går:D *smiler fornøyd*
HTC Skrevet 3. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. september 2007 Så flinke dere er som står på, også dere som har fått unna det som skal gjøres, og ja Cat78 ¤oktoberjente¤ , barne pass er også husarbeide - den koselige delen av husarbeide :-) Har vannet blomstene, lekt med vesla, gitt henne mat, hengt opp en ny klesvask og satt på en maskin til. Nå er det bare to ting igjen på listen min. Beggynner med å vaske inngangspartiet utvendig snart, skal bare slappe litt av først ;-)
Mille** Skrevet 3. september 2007 #16 Skrevet 3. september 2007 Jeg har ryddet litt, bakt, vasket kopper og klær og skal støvsuge nå. Går jo unna når man bare kommer igang. )
PAVEEL Skrevet 3. september 2007 #18 Skrevet 3. september 2007 vasket kjøkkenet og stua i går. i dag skal jeg ta gangene og badet. i morgen skal jeg ta loftet, skifte på sengene og vaske, rydde klesskapene. for da er storebror i barnehagen og da har jeg bare poden på 1 år her å pase på:-)
Nit@™ Skrevet 3. september 2007 #19 Skrevet 3. september 2007 Har fått unna litt på kjøkkenet, støvsugd i hele 1. egt. Må få rydda bort litt rene klær. Vaske gulvet skal jeg gjøre når Pilten sover, han er litt for hjelpsom når han er med ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå