Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Bursdag i dag ) Gratulerer mor og sønn ) *kosemos* PS! Ligger pakke i Skien og venter... Men mamman din har aldri tid ;o)
minst Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Takk :-) En opptatt mamma, fysj å fysj....
Gjest irismor Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer med nestminsten minst =))
Torpekjærringa Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Hiver meg på denne ) gratulerer så myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye med dagen til gutten din, Minst )) ha en super dag !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå