Anonym*Gullklump* Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Det hagler ute.. Hjelp.. Vi har så vidt nådd September mnd og her hagler det.. Er i Bergen..
strekkmerketrollet Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 i ålesund hagla det for 1 uke siden... Da var det fortsatt august! Det er en gaaaal gal gal verden!
Anonym*Gullklump* Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Hjelp.. Hehe.. Også så kaldt det har blitt ute.. Brr.. Men når høsten viser seg merker jeg at det også nærmer seg termin tid.. JIPPI..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå