Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Ble så glad igår da vi ble enige om d!! Jeg har i flere år sagt at jeg vil gå mer skole fordi jeg ikke har helse/rygg til å jobbe med det jeg driver med. Og nå har jeg funnet den linja jeg ville gå over nettet, så da blir det 2 år med skole. Da kan jeg være hjemme med snuppa i 2 år til da. Jeii! Er ferdig med permisjonen i januar, så da kan jeg begynne med skolen med en gang. Jeg har ikke jobb å gå tilbake til, den stillinga jeg hadde (vikariatet) er ferdig. Så da slipper jeg å ha henne i barnehage før hun fyller 3 år. Ble så glad da sambo sa seg enig i at jeg kunne gjøre det på det viset. :-D
MammantilKaja Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Heldig;) Hvor fant du på nett, nki? Kunne oxo tenkt meg mer skole
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Tror du at du klarer å få jobbet med dette på nettet om du har jenta di hjemme på fulltid da? Har hun noen barn i nærområdet å leke med? Kan bli stusselig for en liten jente å bare gå hjemme sammen med mamma i så lang tid. Mulig du syntes jeg er helt på jordet her, men snakker av erfaring.Jeg hadde ikke fått gjort noe med en liten en hjemme,og han kjedet livet av seg om han gikk hjemme bare med meg før han var året. Men lykke til med studiene:)
Mamman til M&E Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Misunner deg ikke jeg men kjempeflott for deg om det er det du ønsker :-) Jeg kunne nok tenke meg å være hjemme noen måneder lenger men ikke i to år.
Mamman til M&E Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Glemte å si at om noen av oss skal ha lenger permisjon, så blir det pappan, det ønsker han og vi tjener ca likt slik at det økonomisk ikke vil spille noen rolle. Likestilling :-)
somm@r Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Ser du fikk et krasst svar her. Synes du gjør noe lurt her jeg. Klart det kan bli travelt med skole og en liten, men med litt rutiner og lesing på kveldstid, går nok det fint. Ville passet på at hun får lekt med andre unger, åpen barnehage ol. Jenta mi begynnte ikke i bhg før hun var 3 og er nå en supersosial jente på 7. Kos deg!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2007 Helt greit at folk sier meninga si;) Men dette ser jeg virkelig fram til. Pga jobbsituasjonen til pappan så hadde det blitt vanskelig for meg å gått tilbake til den gamle jobben. Og skulla jeg studert på vanlig skole så hadde jeg måtta pendla og da hadde jeg ikke fått noe tid med snuppa. Da hadde jeg måtta dratt med båt kl.hall 7 om morgenen og kommet hjem hall 6 på kvelden. Og selv om skoledagen slutter tidligere hadde jeg ikke kommet meg hjem. Så dette er eneste viset for meg å få studert mer:) Ja det blir nok å gjøre, men studeringa får jeg vel legge til kveldstid da og i helgene. Det passer meg ypperlig å få legge opp eget system. Ja unger som snuppa kan leke med er det nok av. Har 10-15 venner/bekjente med unger på samme alder, og flere av de studerer eller går hjemme. Så det ordner seg nok:) Og som du her oppe sa, åpen barnehage har vi og;) Mamma gikk selv hjemme med meg til jeg var 3, og er da en oppegående frøken jeg *hehe*
Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2007 Ser nok så positivt på dette pga jeg vet at jeg ikke kan fortsette den veien jeg har valgt tidligere. Da sitter jeg nok der som uføretrygda i en alder av 30, maks 40 kanskje. Og det virker ikke akkurat fristende! Så ble så glad da jeg fant ut at det jeg vil gå går over nett:D
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 må bare si at jeg tok 5 privatist eksamener (meldte meg opp i januar, eksamener i mai/juni)når snuppa var 1 1/2 år- uten bhg plass- brukte kveldene, strukturerte meg- det går an!
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Jeg skal gjøre noe lignende etter nyttår selv:-) Snuppa er da 1år og jeg skal ha henne 50% i BHG fordi vi nå prøver på num 2!!:-) Samtidig kan jeg lese mens hun er i BHG...tenkte først å ha henne hjemme men hvis jeg skal være gravid i tillegg passer det seg flott med 50% bgh:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå