Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Er skikkeli hoven i høyre fot, litt hoven i venstre fot..men ikke i nærheten så hoven som i den høyre.Flere som har det slik ? Drikker sinnsykt mye vann...er oppe ca 1 gang i timen om natta for å tisse...å da drikker jeg som regel litt vann da også. Trudde det skulle hjelpe å drikke mye væske når man hvner opp i beina.
Mamzen Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 HEI! DET ER VANLIG Å HOVNE MER OPP I HØYRE FOT. GRUNNEN HUSKER JEG IKKE..MEN HAR SELV HATT STØRRE HØYREFOT. NOE MED VESKEBALASEN I KROPPEN...LEGEN DIN VET DET SIKKERT.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Bare vær obs på om beinet blir rødt/varmt... Når jeg så innlegget tenkte jeg med en gang på DVT (dyp venetrombose). Hadde kanskje tatt en sjekk hvis det er en vesentlig forskjell fra det andre benet! Dette er IKKE for å bekymre deg, helt sikkert ingenting, men vær litt obs bare:)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 ja vær obs på DVT og ha beina høgt så mye som mulig... er det det at venstre fot er nermere hjerte i blodomløpet? trykket blir litt svakere ettter lenger etter hjerte en er....
vilha3 (09.09.07) Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg er også mer hoven i høyre fot. Har blitt sjekket for dvt, noe jeg ikke har. Jm sa at det ikke var så uvalig at høyre side av kroppen kan virke mer ødematøst under sv.skapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå