♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg ammer og har et lite spørsmål jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med..........................: Er det noe spesiell mat eller noe jeg kan/bør spise for å få opp næringsinnholdet i morsmelka mi?? Å er det noe jeg kan spise for å få mer melk?? Håper inderlig på noen svar her.........
MammantilKaja Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Spis litt sunnere enn vanlig men ikke stress for mye med det. Anbefaler å pumpe for å få mer melk, jo oftere du pumper/ammer jo mer blir produsert... Hørt om økedøgn? Hvis du pumper/ammer hver 2 time en dag skal jeg love deg at det blir mer melk! Jeg syntes det var lettere å pumpe for da ble det ikke så masete. Lykke til:)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Kanskje jeg skal prøve å pumpe meg ofte da..........har inntrykk av at jeg har for lite melk i hvertfall Men skulle så gjerne bare brukt min egen melk! Vesla blir slettes ikke fornøyd....så har begynt å gi hu erstatning i tillegg....!
MammantilKaja Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Gi det et forsøk! Så kanskje du slipper mme, deilig å slippe flaskestyret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå