Gå til innhold

Tror aldri vi kommer til å få flere barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite sex, det vi har prøver vi å få til ved EL.MEN, "kameraten" til gubben klarer aldri å fullføre. Han blir slapp kort tid etter han har begynt... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det alltid vert slik?? Jeg mener, kommer det av prestasjonsangst??

Skrevet

of då, det hørtes ikke kjekt ut for noen av dere. Jeg ville kontaktet legen hadde jeg vært dere.

Du skriver dere har sjeldent sex og nærmest kun for å lage baby, det hadde ikke vært en ide og gjerne prøvd litt oftere og utenom eggløsnings perioden?

Kan jo være litt for stort press for ham og gjerne han må trenes opp til å være mer utholden? Bare noen tanker, håper det ordner seg for dere ;-)

Skrevet

Skulle gjerne det jeg.. men funker ikke særlig bedre da.... dessverre.... derfor har det vel blitt til at når vi har det nå, siden vi ønsker flere barn, så prøver vi å treffe EL. Før vi ble prøvere på nytt tenkte vi ikke på det. Hadde ikke sex så mye oftere da heller....

Skrevet

hmm, er ikke så lett det der. men har dere det samme problemet med at den blir slapp når dere ikke gjør det rundt eggløsning?

Skrevet

Jepp...

Skrevet

har han sagt til deg hav som er problemet?? eller vet han det ikke selv? har det vert sånn siden dere ble sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...