Elskeråværemamma Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Sitter atter en natt våken med rastløse ben..... Umulig å sove.... Noen som har gode råd?? Har hørt ullsokker skal hjelpe mot problemet, men de hjelper meg ikke lengre... Sukk!! har `sovet` med ullsokker hele sommeren og har dem på nå også....
¤pusi¤ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hei! Sliter med det samme! Har du prøvd å gå en tur før leggetid?? Eller stå med tærne på f.eks. et trappetrinn og løft/senk deg. For meg har det også vært god hjelp å sykle ca 10-15 min på ergometersykkel rett før leggetid.
Tooblind Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Magnesium tabletter skal visstnok hjelpe, men husk å si at du er gravid når du skal evt kjøpe de, for de har noen tabletter som gravide ikke skal ta.
løve81 Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Ja, magnesium berger meg fra å bli fullstendig gal av maur i beina... Hjalp forrige svangerskap også!
winsome Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 knytt en ulltråd rundt anklene...der hvor vi normalt har en fotlenke!! Dette hjelper virkelig!!Gå med dem hele tiden....i dusjen,i senga,ja rett og slett hele tiden!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 magnesium er helt ufarlig å bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå