snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Lurer på en ting.. Har dere forskjellig svangerskap, eller er det helt likt...? Altså dere som f.eks. har en jente, og som venter en jente.. er det likt?. Lurer fordi jeg har ei snuppa, og er gravid, og svangerskapene er ganske like.. så lurer på om det kommer en ny jente..
Happy H Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 mine 2 svangerskap e totalt forskjellige.. eneste som e likt foreløbig e formen på magen. har en jente og venter jente nr2. va ganske sikker på d kom en gutt denne gangen sidn svangerskapet hadde vert så annerledes, men d gjør d altså ikkje=)
Buick Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Har to jenter frå før og svangerskapa var ganske ulike. Denne gongen er somme ting annleis igjen, men veit ikkje enno kva det blir. Det som er rart er at ein kan ha like svangerskap og likevel få ulikt kjønn. Skikkeleg rart dette her;)
Mamsen&2Gull Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Har to helt forskjellige svangerskap.. Sist sydde jeg i 9 mnd, gikk ned 10 kg og var helt ødelagt. Da ble det gutt. Den ganger her spydde jeg de 2-3 første mnd, å nå er jeg i toppform. Sliter litt med bekken og rygg bare.. Men vet ikke hva det blir. Så det blir spennende å se når jeg skal på ul om et par uker..
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Har ei jente fra før....nå vet jeg ikke hva jeg venter...men har likt svangerskap nå bortsett fra at jeg har mer halsbrann nå....ellers helt likt...og har på følelsen at det kommer ei jente til...
nungo Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Mitt nåværende svangerskap er sålangt (uke 22) ganske så likt det første. Jeg fikk jente første gangen og jordmor mente bestemt det var en jente til i vente :-)
Minnie Mom Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Jeg har gutt fra før og venter nå jente iflg UL. Ganske like svangerskap, men MYE mer kvalm denne gangen! Det er egentlig den eneste forskjellen, men det sies at man er mer dårlig med jente og det har ihvertfall stemt hos meg (så sant UL stemmer da..)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Mine svangerskap kan ikke sammenliknes overhode.. Alt er forskjellig! Har jente og venter gutt, så kanskje det er noe i det!?!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Ganske like Fikk jente sist: var konstant kvalm gjennom hele svangerskapet, men kastet aldri opp Får jente dene gangen også: Er mye mer kvalm og kaster opp
7up1980 Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Heisann Mine svangerskap er utrolig like, har ei jente fra før og føler kanskje at det kommer en jente til. Har kun en liten forskjell og det er at jeg har fått mage utrolig fort og lagt på meg masse helt i begynnelsen. Noe som tok lengre tid forrige gang.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Har jente, venter gutt Svangerskapene er foreløpig heeelt like, kjempefin form uten noen som helst plager og til og med mageformen er lik "jentemage" nå også, hehe.. Lite kvalm begge gangene. Vi vill vite kjønnet på oridinær UL denne gangen også, og vi så veeeeldig tydelig en utovertiss, hehe..
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. september 2007 dytt.. interesant..
twoboys & a girl Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 Har en gutt fra før og venter en gutt nå. Totalt forskjellige svangerskap.
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. september 2007 dytter en gang til..
Athina' Skrevet 3. september 2007 #15 Skrevet 3. september 2007 HAr jente venter gutt, og svangerskapene er HELT like! Like frisk å rask som sist og ingen vondter :-)
tudeluuu Skrevet 3. september 2007 #16 Skrevet 3. september 2007 Svangerskapene er litt forskjellige, men ikke så veldig mye igrunn. Var mindre kvalm og har hatt bedre matlyst denne gangen, spiser mye mer snop, og føler glemmer av og til at jeg er gravid, hadde det ikke vært for den voksende magen.. Har gutt fra før, og kjente da veldig tydelig at det kom til å bli gutt! Nå kjenner jeg mer at det blir ei jente, men vet ikke om det bare er fordi jeg ønsker det sånn.. har UL neste torsdag, så det blir spennende å se =)
Cath2102 Skrevet 4. september 2007 #17 Skrevet 4. september 2007 Totalt forskjellig. Sist var jeg dritdårlig å spydde hele tiden, nå har jeg bare vært litt småkvalm. Derimot har jeg fått skikkelig dårlig hud denne gangen. Sist fikk jeg gutt, vet ikke enda hva det blir nå.
Adriansmor med tulla Skrevet 4. september 2007 #18 Skrevet 4. september 2007 Helt forskjellig var ikke kvalm og la på meg masse med første det var en gutt... har vært kjempe kvalm og uggen i dette og lagt betylig mindre på meg denne gangen iallefall sålangt og jeg venter en jente......
de tre bukkenebruse Skrevet 4. september 2007 #19 Skrevet 4. september 2007 jeg har en gutt på snart 3 år fra før, denne ganger blir det visst en jente:) disse to svangerskapene er helt forskjellige hehe... jordmoren spurte meg om jeg trodde det var noe sesielt kjønn jeg trodde barnet var, og spurte om svangerskapene var like...da jeg sa at de var HELT forskjellige så sa hun at du skal se at det er det motsatte kjønn hehe... og det var det:)
mizz25 Skrevet 5. september 2007 #21 Skrevet 5. september 2007 Heisann =) har ei jente å en gutt å gravid i uke 19 =) de to forrige svangerskapan va ganske lik va mye dårlig osv..enda ble det ei jente å en gutt,denne gangen e æ i kjempefin form,så spennanes å se ka det blir denne gangen
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. september 2007 #22 Skrevet 5. september 2007 mine svangerskap har vært ganske like så langt, har vært litt mer kvalm denne gangen, det er det eneste. Og jeg har gutt fra før, og jente i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå