Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg er forelsket i en annen enn mannen min. Mannen det er snakk om er også interessert i meg. Vi snakker sammen så ofte som mulig. Vi har kjent hverandre i 4-5 år og vi har vært venner hele denne tiden. Han har alltid trykkt på knapper i meg, men det er først nå jeg har gitt utrykk for disse tankene ovenfor han. Jeg klarer virkelig ikke slutte tenke på han og jeg lurer hva i alle dager jeg skal gjøre. Jeg ELSKER mannen min og vi har det fint, men jeg savner "oss" og flørt og nysgjerrigheten og det å føle at noen vil bli kjent med meg. Da var det sagt.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Just what the doctor orderd:) Jeg har jo allerede 2 barn med 2 menn, skal vi gå for 3 med 3 kanskje??? Gjerne lyve om hvem som er far så mannen min oppdrar en annen mans barn som sitt eget i tillegg til det barnet som han oppdrar i stedet for barnefar1.....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Har nok kjørt en testrunde allerede...... Herre gud så deilig han var! er vel i all hovedsak det som gjør at jeg i det heletatt vurderer saken:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Noen forslag på hvor jeg kan finne fler?? Er ikke helt inne på dette med sjekking lenger. Vært ute av gamet ei stund kan man si:) Trodde forresten først at du mente jeg måtte teste meg..... haha
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Smart du Anonym 01:28!!!! Tenk jeg er kvinne og jeg har vært utro, og det fant du ut helt alene! WOW!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Er han ok i senga bør hun ikke diskutere det med meg ihvertfall;) Jeg ikke bare i stand til det, jeg hadde sikkert tatt han bedre enn hun noengang kan klare:) haha. Denne mannen er ikke i et forhold, han er fri og frank uten unger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå