Gå til innhold

sover alle sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bortsett fra fødeklare med termin om fire dager?

klarer ikke å karre meg i seng, jeg er hektet!!!!!!!!!!!!wræææl. noen sett noe til fabel i det siste forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gått å lagt meg enda iallefall ;p

Skrevet

ikkje eg heller ;)

Skrevet

Strax sover jeg.... natti natt jenter, og lykke til med svangerskap og fødsler!

Skrevet

usj, føler liksom at jeg burde legge meg også.. er ikke noe særlig å sove til klokken 12 om dagen når man er frisk og rask.

Skrevet

Ja,burde nok ha lagt meg eg og...men er ikkje trøtt. er så kjedlig og ligge og vri seg i senga...bedre og sitte her da ja....

heldig du som er frisk og rask da...blir det etter kl 5 6 på ettermiddagen eg :S

Skrevet

usj, hva plages du med? kvalme?

bank i bordet har kun vært kvalm så langt i svangerskapet! ingenting annet.

Skrevet

kvalm ja,blir kvalm av tanken på mat,spesielt salamipølse...hehe...merkelig greier...

men er så trøtt og sliten,føler kroppen veger 100 kilo,svetter og fryser... andpusten berre av og gå opp trappa heime....uff...håper det går over snart....mitt forje svangerskap gjikk som smurt,var ikkje dårlig en dag...

Skrevet

ikke for å skremme deg, men du burde ikke spise salami. det er omdiskutert men i bladet gravid ble det nevnt som NEI-mat. passer jo bra når du alikevel kaster det opp!

men du får i deg vann og nok drikke?

dritt når det er sånn, håper det går over!

Skrevet

Tru meg,springerfort forbi salamien i butikkene,så ingen fare for det ....hehe....har hørt at det ikkje er bra ja...

ja...drikke går som regel greit...heldigvis...

nei,er ikkje noke kjekkt og vere så dårlig...:S

Skrevet

nei det skjønner jeg! usj, er liksom ikke så mye en for gjort med det heller. langt er du på vei? orker ikke regne, hehe..

Skrevet

nei er nok ikkje det,desverre:(

er 8+2....du da??

Skrevet

er jo 2 mnd da ;) er i uke 27+5 i dag.

men nå har jeg pusset og stelt meg for natten.

natta til deg og dere andre der ute..

ser vel deg her igjen! uansett lykke til med kvalmen.. min ga seg i uke 13 hvis det er noen trøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...