Gå til innhold

Forelskelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forelsket i en annen enn mannen min.

Mannen det er snakk om er også interessert i meg. Vi snakker sammen så ofte som mulig. Vi har kjent hverandre i 4-5 år og vi har vært venner hele denne tiden. Han har alltid trykkt på knapper i meg, men det er først nå jeg har gitt utrykk for disse tankene ovenfor han. Jeg klarer virkelig ikke slutte tenke på han og jeg lurer hva i alle dager jeg skal gjøre. Jeg ELSKER mannen min og vi har det fint, men jeg savner "oss" og flørt og nysgjerrigheten og det å føle at noen vil bli kjent med meg.

Da var det sagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så unormalt og forelske seg i andre i løpet av et samliv. Siden du elsker mannen din, regner jeg med at du holder tunga rett i munnen og lar forelskelsen bli med følelsen og ikke med handlingen. Den går antageligvis over, hvis du ikke gir den næring i form av kontakt og flørting.

Skrevet

Gresset er ikke grønnere på den andre siden....

Skrevet

Dette har jeg også opplevd! Fikk masse oppmerksomhet og kompliment osv fra en mann på jobben! Dette var i en periode hvor jeg og min samboer hadde en litt "down-periode". Da var det jo selvfølgelig veldig spennende og godt for meg og få disse bekreftelsene fra min kollega og etterhvert fikk jeg følelser for han og ble forelsket i han. (Ihvertfall trodde jeg det). Men om det var han eller spenningen omkring det jeg ble drevet av skal være usagt. Ihvertfall pågikk dette i 2 år. Til jeg innså at "hva i alle dager er det jeg driver med"?. Har jo verdens snilleste og kjekkeste mann, og får neppe noen bedre! Vi har snakket ut sammen og jeg fortalte han hva som holdt på å skje. Denne samtalen førte til at vi har blitt bedre på å kommunisere og å ta vare på hverandre. Den største fellen en kan gå i er å ta den andre for gitt! Og nå har vi det bedre enn noen gang. Jeg elsker min kjære samboer, og vil ALDRI miste han! Blir skremt noen ganger når jeg tenker på hva som kunne skjedd, men heldigvis våknet jeg i tide!...... Skriver dette bare for å dele min erfaring og for å si at jeg håper du tenker deg om før det utvikler seg og går for langt! Vet hvor lett det er å bli revet med, men du verden det kan koste dyrt.........

Skrevet

Vel, om du elsker mannen din så prøv å få gnist i forholdet igjen i steden for å flørte med en annen. Tenk litt på unga og framtiden. Jeg ville ikke risikert et brudd viss jeg elsket mannen jeg hadde. Om du har litt respekt for han så lar du være å flørte med en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...