Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Heisann Jeg vet at min bror er utro med sin kone... Det virker som at alle vet det untatt henne. Skal jeg fortelle det til henne? Jeg har veldig lyst, men jeg vet bare ikke hva min bror kommet til å gjøre med meg... Det virker som han har giftet seg til penger, og vil gå langt for å få kloa i de. Og hvis noen ødlegger så vet jeg ikke hva han kan komme til å gjøre mot meg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Måten du skriver om han på, for meg til å tro at du har en bror som ikke er helt god i huet..? Jeg tenker på det at du skriver at du ikke vet hva han vil gjøre med deg hvis du forteller det..! Jeg ville fortalt det, men nå hadde eneste risikoen for meg vært at broren min ikke hadde prata til meg igjen...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Han er troende til det meste... Vet ikke men hvis han pryler meg kraftig opp så skal jeg være fornøyd... Han er troende til å gå lengre kjenner jeg han rett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå