Monajenten Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Åssen går det? Sitter her og tygger pinex og surrer litt;)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jeg antar at det ikke fins så mange siklere... Så da må jeg være siklesnupp=P=P Jo, det går greit... Jeg har veldig hodepine og noe som minner om påbegynnende migrene... Menmen, jeg overlever jo;-) Også tenker jeg at klokken er for meget for meg til å være oppe, men jeg er det fordet=P Hvordan går det etter operasjonen??
Monajenten Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Dine antydninger var s e l v s a g t riktige;) Det finnes bare én sikler for meg:-p Migrene er IKKE bra, er en "periodemigrener" selv, og det er helt forferdelig. Håper det går over da:-/ Klokken tikker, klokken går, sengen står på rommet og jeg gidder ikke gå å legge meg enda:-s Ligger nå her, litt opphovnet og vakker;) Åssen er skolen? Og hva går du på, sa du??
Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Det fins bare en Mona for meg;-) hehehehe... Migrene er veldig fælt ja... Har dessverre slitt med det så lenge jeg kan huske... Men noen ganger er jeg ganske fin, men så er det perioder der det er ganske så ille.... Jeg vet ikke helt hvordan skolen er, for å være ærlig... Har ikke helt bestemt meg for om jeg trives... Jeg tror det er litt den delen av meg som er så redd for at jeg har valgt feil, da... Men skal gi det litt tid til... Kan hende jeg bare må venne meg litt til det...! Jeg studerer rettsvitenskap (aka. jus-studier) hehe... Har du hatt mye vondt etter operasjonen eller? Når kan de se på "resultatet"?
Monajenten Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Har på sånt lekkert korsett, og det er over bandasjen;) Skal ta av bandasjen imorgen så ser vel noe da *grøss* Gruer meg veldig, det ser sikkert ikke så veldig lekkert ut nå, sikkert både blå og gul og opphovnet og litt sånt. Men men. Skal gå med korsettet i fire uker, og arret skal ha tape på, i seks uker. Rettsvitenskap faktisk! Skikkelig smarting du:-o Sånne ting er for tungt for meg, tror jeg. Er litt mer den kreative typen. Ikke det at jeg kommer noen vei der heller da, men....... *blåse på tinningen til siklerotte*
Gjest Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Hehe, men sånn er det etter operasjoner! Eller, jeg vet egentlig ikke... Men har jo sett på extreme makeover og sånt.... Og du blir nok så fin, så fin, så fin skjønner du;-) Så kan vi stå for playboy sammen=P Haha!! Smart og smart... Jeg liker å gjøre ting jeg må tenke litt på... Kunne godt tenkt meg å drive med danseutdannelse istedenfor...=P men så enkelt er ikke ting.... Menmen, jeg overlever kanskje på skolebenken med lovboken foran meg, og;-) Hvis ikke får jeg bare droppe ut og prøve noe nytt!! Hva har du gjort idaaag?
Monajenten Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2007 I dag har jeg gjort ca. ingenting;) Eller - mamma og pappa kom med middagsingredienser sånn at jeg kunne lage middag til dem, hehe;) Så har hatt besøk av dem til knøttene var i seng:) Koooselig det;) Du da? Syns det virker veldig interessant sånn med advokat og sånt, men vet ikke om jeg hadde passet til det selv. Danseutdannelse ja..jeg selv skal jo såklart bli berømt da, men tror ikke det finnes noen utdannelse ti ldet:-D Playboy?? Hmmm.....da må jeg ha juksefjes og juksekropp på den nye magen min;)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Jeg har egentlig bare jogget... Også har jeg vært litt med kjæresten min + drevet på med skolearbeid! Kjempe morsomt! NOT...=P Så har jeg lest litt, da;-) Moren min er faktisk advokat... Og der jeg fikk for meg at det kunne være litt spennende... Men nå som jeg har begynt på studiene, er jeg plutselig ikke lenger overbevist... Men kan hende det bare er slik at jeg er så skeptisk til alt;-) Må bare prøve å gi det litt mer tror jeg!! Hehehehe... Fins ingen utdannelse for berømthet... Men det fins det å ha kontakter;-) Jeg kjenner en som driver platefirma faktisk=P Hahaha.... Han er MERKELIG da... Så tror ikke man ville satset på han, heller... Ville hvert fall ikke jeg hvis jeg skulle gitt ut cd... Playboy vet du.... Der kommer vi inn;-) Nå blir magen din så digg så digg! Dessuten trenger du så absolutt ikke juksefjes! Har du sett disse playboyjentene? Du er jo rene prinsessen iforhold til dem;-D
Monajenten Skrevet 2. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2007 Hehehe prinsesse faktisk, jo'a, jeg føler meg virkelig som en prinsesse (og for å ta en siklus: NOT:-p) Digg mage er bra! Gleder meg til alle hevelser og tull er vekke, så skal jeg sprade rundt i bikini i desember, og når det er julegaveshopping skal jeg iføre meg min (da selvsagt nyinnkjøpte) nissebikini:-D Det å ha kontakter finnes ja. Jeg ekke en av dem med kontakter dessverre, men jobber med saken. Plutselig var det tre stk som skulle videreformidle demoen min:-o Plutselig blir det rullende ball her, får bare håpe noen liker meg;) Mammaen din advokat altså? Så det er sånt arvelig det, altså? Tøffings:) Må være litt tålmodig ja, kan ikke like alt sånn med en gang liksom, flink du som prøver å gi det litt tid:) Rare folk er interessante!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Hahah... Jeg bruker ikke ordet NOT så veldig ofte, da=P Ser for meg deg på hotellet i rød bikini som skriver "kåmm herr ju nåti båj"... hahahahahaha Kontakter kan man bygge seg raskt opp... Gleder litt å kjenne de riktige folkene;-) Men han jeg kjenner er ikke interessant... Han er bare merkelig og rar! Jeg liker han ikke=P! Han er litt gammel og grå og... Synes han er småskummelt=P Moren min er advvis vet du=P Arvelig og arvelig... Handlet heller om at hun har lagt opp livet mitt til å bli realtivt likt hennes=P og at jeg tilfeldigvis fikk for meg at jeg KANSKJE kunne trives med det...=P men vet ikke heeeeelt da... Kanskje jeg burde bli noe helt annet! Kan jo bli HVA jeg vil, så hvorfor egentlig advokat? Det vet jeg egentlig ikke.... Playboy - desember 07... Mona i nissebikini, quote; "Yes, I'm a sexy mama"
Monajenten Skrevet 2. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2007 Hehehe a sexy mama ja....eller......"operert, operert, operert!" Føler meg liksom ikke plastisk operert da, har jo ikke sprøytet inn kilovis med plast liksom:-o Har jo "bare" kuttet av litt ekstra hud som absolutt ikke hadde noenting der å gjøre;) Tror det kommer til å gjøre mye for selvfølelsen min når jeg begynner å se normal ut. Gleeeder meg;) Det er vel lett for at man legger opp livet til ungene sånn som man selv lever. Er vel ganske naturlig;) Selv er jeg ikke i nærheten av å være interessert i foreldrene mine sine yrker, er litt rart egentlig. Tenker å skaffe meg noen kontakter, bare vent å se;)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Hehe, nei det er jo ikke akkurat plastikk operasjon da;-) Men det er nå hvert fall en operasjon som kan hjelpe litt på selvfølelsen din, og gjøre at du tør å gå i nissebikini og sånt igjen.... Nei, men jeg tror det alltid har vært sånn at jeg og mamma er veldig glad i det samme... Vi har veldig lik personlighet;-) Jeg kunne aldri tenkt meg å drive med hva pappa har drevet med, selv om jeg synes matte og økonomi og sånt er enkelt, finner jeg det kjedelig.... MEN, kanskje jeg burde bli noe jeg aldri ville trodd at jeg ville likt å bli... Som vetrinær=P haha... Jeg som er så dyrekjær;-) Livredd for dem er jeg =P=P Jaja, jeg vet du skal skaffe deg noen kontakter! Skulle nesten skaffet deg den fyren jeg kjenner, men han er syk, og jeg tør egentlig ikke snakke med han heller=P Men skal holde ørene mine åpne om jeg hører noen som er på let etter et talent eller to.... Det fins jo alltids noen av dem som jeg møter i ny og ne på diverse ting.... Man vet aldir hva man kommer over;-) Jeg skal komme på konserten din i Oslo Spektrum, også skal jeg såklart kjøpe cd'en din vet du=P
Monajenten Skrevet 2. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2007 Ja men det er veldig bra. Jeg skal sørge for å legge av et par billetter til deg, for når det ikke er større stede enn Spektrum, blir det såklart utsolgt veldig fort. Og det ville jo vært synd om du skulle gå glipp av konserten!! Trenger ikke koble meg med syke mannfolk, sånne klarer jeg sikkert helt fint å finne selv, med min flaks:-p Så heldig du er som er flink i matte og økonomi. Jeg tror noen glemte å legge ved mattegenet da jeg ble laget, og det er fryktelig plagsomt. Skulle ønske jeg var mattegeni, det er praktisk og man er sikret jobb! Gå i nissebikini igjen ja....ja, for jeg pleier jo absolutt å gå med nissebikini hele tiden;) Hihi;) Har bare en eeeeneste bikini jeg, og den er gammel og stygg. Gleder meg til å kjøpe en fin en, som jeg faktisk kan vise meg i også:-D
Gjest Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Ja, jeg vet at du pleier å gå med nissebikini... Husker du ikke den gangen når vi var i Dubai sammen og gikk på stranden i nissebikinien? den gangen du lå med han på 86 fra Polen....? Såklart skal jeg på den konserten! Billettene flyr jo bare unna når det er i et så lite lokale, ja! Så legg av 8 billetter da,... Vil jo ha med meg noe følge, såklart!!!!! Heldig og heldig... Jeg sier alltid øvelse gjør mester. Kanskje jeg forstår ting lett, men betyr ikke egentlig at jeg virkelig forstår hvorfor ting er sånn og sånn... Jeg bare kan gjøre det=P HODEREGNING: Hva er 189120228+272772?? Ikke lov å brukes calculator=P Miiihi
Monajenten Skrevet 2. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. september 2007 Oi steike for et regnestykke...... Hmmm... 189120228 272772 189393000.........? Stemmer??? :-/ *krysser fingrene* Regnet på gamlemåten, mihi;) Joa, han på 86 fra Polen ja, husker han nå når du sier det. Hadde jo selvsagt glemt både han og nissebikinien. Husker jeg var mer opptatt av han søte ungkaren du fant deg, du vet han som vi var på 90årsfest til?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #16 Skrevet 2. september 2007 Det stemmer=P Regnet på gamlemåten?=P Meaning?? Det var HODEREGNING altså=P Åh, ja!! Hadde nesten glemt han jeg! Roffe fra Gol! Han var så sinnsykt digg! Ikke minst dreven i sengen;-) Mm, nå fikk jeg frem mange gode minner her;-) Vet hva jeg skal drømme om i natt for å si det sånn! Nei, for nok finne sengen... Er død imorgen hvis jeg legger meg senere... Blitt lite søvn i helgen;-) Nighty Night Monis, The One=P!
Monajenten Skrevet 2. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 2. september 2007 Hoderegning funker ikke for meg, måtte legge sammen bakfra:-p Roffe fra Gol ja, stemmer det! Sove godt siklesnupp, må være uthvilt imorgen;) The One ja, *sukk* Natta;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå