lettereforvirra Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hallo hallo! Jeg fikk påvist urinveisinfeksjon hos legen for noen dager siden, fikk en pencelin jeg ikke har prøvd før. Tidligere har jeg reagert med elveblest på nesten all antibiotika. Skulle prøve denne og se hva som skjedde. Nå har jeg fått noen svære blemmer i munnen, det blir bare flere og flere av dem. Sånne hvite som gjør dødsens vondt. Noen som har erfaringer med dette? hvordan får jeg dem bort ! Tusen takk, til dem som måtte vite dette !:-)
minst Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 hvis du får elveblest av Penicillin/antibiotika skal du ikke ha det flere ganger. Det er en allergisk reaksjon på medisinen. Har du ikke sagt det til legen? Jeg tåler ikke penicillin, det står med rødt i papirene mine. jeg får elveblest og hovner opp her og der. Men hvitt i munnen har jeg ikke vært borti. Hadde nok tatt en tlf til legevakten.
lettereforvirra Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Jo, legen sa at det er forskjellige typer pencelin, noen tåler man og noen tåler man ikke. Du tåler sikkert ingen du da. Kjedelige greier. jeg fikk bare beskjed om å kutte kuren og ta kontakt med fastlegen i morgen. Jeg har fått elveblest av tre forskjellige kurer, har enda ikke fått elveblest av denne her som jeg tar nå, men bare blemmer. uæ!
minst Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Huff, det høres hvertfall ikke godt ut! Håper det går fort over, god bedring
lettereforvirra Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 takk takk , det ordner seg nok av seg selv, og takk for at du svarte så seint på natta :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå