Cat.68 Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Siden dette vært opp til debatt før, limer jeg bare inne det jeg skrev førrige gang ;o)) Allikevel har jeg aldrig vært løsaktig eller spriket med beina som noen tykks tru. Da jeg var 19 år traff jeg en mann jeg trudde kunne bli den store kjærligheten. Da vi vært tilsammens en tid ble det bestemt at vi skulle flytte sammen. I den forbindelse snakket vi litt om forventninger og fremtidsplaner for å se at vi virkelig stod på samme nivå, vi var tross alt unge. Han fortalte at han fordi han hadde hatt kusma når han var liten var han steril, men når man er ung og forelsket tenker man at det er en ting man vil klare å leve med. 3 mnd etter det var jeg gravid Han snudde meg ryggen,nektet å snakke med meg anklaget meg for å ha vært utru og ville ikke vite av hverken meg eller ungen fordi jeg sa jeg ville beholde barnet heller en å ta abort. Gutten ble født, vi havnet i retten farskapet ble fastslått, og siden har han aldrig sett meg eller sin nå 19 år gamle sønn. Jeg hadde noe kortvarige forhold opp igjennom men ikke noe som ble til noe særlig seriøst, men 6 år etter at jeg fått min første traff jeg kjærligheten igjen, her i Norge.Ok jeg inrømmer at jeg flyttet hit veldig fort (4mnd), men avstands forhold er vanskelige og jeg kunne jo bare flytte hjem igjen hvis det skulle gå galt fort. Da vi vært sammen i 1 år ble jeg gravid og jenta kom. Det tok min eks nøyaktig 3 mnd som småbarnsforelder før han pakket bagen og forlot oss. Det låg muligens i kortene før den tid også, men jeg er av den typen som vil arbeide med problemen isteden for å rømme fra dem, men det går ikke å lappe et forhold der den ene parten er ferdig med det. Da datteren min var året traff jeg min drømmemann (Håper jeg da), og her var jeg (klok av skade) livredd, utsatte denne stakkaren for alle mulige og umulige tester før jeg i hele tatt vurderte å flytte sammen med ham. Men han var tålmodig og etter 2 år flyttet vi sammen, da ble det naturlig å tenke på barn også siden han gjerne ønsket et barn og jeg gjerne ville ha flere. Da vi vært sammen i 10 år kom vår datter til verlden etter å ha forsøkt i 8 år hvar av vi også mistet et barn. Kan ikke for mitt liv se at jeg har vært løsaktig, eller dum. Hvordan livet og fremtiden blir har man ingen aning om , men når sant skal sies er jeg jo gld for det, for det i sin tur gjør at jeg idag er gift med verdens beste mann.;o)) Cat.68
fleXibel Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hadde ikke tingene skjedd som de gjorde hadde du ikke hatt den gode mannen du har i dag og de hærlige barna du er så glad i.. Om noen prøver å få deg til å få deg til å føle deg liten for en så liten bagatell som å ha 3 barn med 3 fedre, får du tenke på din herlige familie som du har Vi har ikke noe garantier for at de gubbene vi velger å slå oss til ro er virkelig så flotte som vi først tror....
IBO<3 Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Hm, hvorfor "beskytter" du det med at du har 3 barn med 3 forskjellige? Du er jo uansett like god mor som alle andre, og et helt normalt menneske, uansett om en har vært gift, hadd en one night stand osv. selv har jeg 2 med 2 forskjellige, og vet dere damer, det er bare 16mnd i mellom dem..
Cat.68 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 De kan jo prøve. Jeg skammer meg ikke det spor over livshistorien min. Den har gjort meg til den jeg er idag, og jeg føler jeg er ganske så allright ;o))
Cat.68 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Beskytter?? jeg setter det på spissen siden det var et tema her inne. jeg føler ikke jeg har noe å beskytte. Vil bare vise de som ikke klarer å tenke lenger en nesa rekker, at historiene kan være mange og forskjellige. ;o))
fleXibel Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Det burde du og Ingenting å skamme seg over er nå min mening..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Minner deg om en tekst jeg ga deg for ei god stund siden: Rascal Flatts - Bless The Broken Road - I set out on a narrow way many years ago Hoping I would find true love along the broken road But I got lost a time or two Wiped my brow and kept pushing through I couldn't see how every sign pointed straight to you Every long lost dream lead me to where you are Others who broke my heart they were like northern stars Pointing me on my way into your loving arms This much I know is true That God blessed the broken road That led me straight to you I think about the years I spent just passing through I'd like to have the time I lost and give it back to you But you just smile and take my hand You've been there you understand It's all part of a grander plan that is coming true Every long lost dream lead me to where you are Others who broke my heart they were like northern stars Pointing me on my way into your loving arms This much I know is true That God blessed the broken road That led me straight to you MVH Northernlights =)
___________ Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Syns det høres ut som du har hatt et rikt liv, er ikke alle som er velsignet med 3 barn og en prins =) Selv om livet ditt helt sikkert har vært tøft, så vedder jeg på at det har vært verd strevet =)
Cat.68 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2007 Ja og den er så sann og så nydelig. Takk igjen kjære venn ;o))
Cat.68 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2007 Det har det.;o)) Noe hadde jeg selvsagt ønsket å være foruten, men uten motgang klarer en ikke å sette pris på medgangen heller.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Jeg hadde heller ikke vaert den jeg har blitt, hadde jeg ikke gaatt veien jeg gikk paa i livet. En del skuffelser, ja. Men barna angrer man aldri paa! Jeg er stolt over dem, og kjempeglad i dem alle sammen. =) Og det vet jeg du er ogsaa. Man blir mer og mer takknemlig for det man har, naar man har kjoert inn i veggen en del ganger...og takknemlighet er det mangelvare paa i verden i dag. Hadde vaert saa koselig aa treftes naar jeg kommer til Norge! =o) Skal til Stjoerdal, og det er ikke saa langt unna. Mulig jeg drar til Levanger ogsaa. Oss i "Dib's barn med flere fedre klubben"! ;o) MVH NL
Cat.68 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2007 Ja det må vi helt klart Northenlights. Når kommer du vet du det eller?
lilja70 Skrevet 3. september 2007 #15 Skrevet 3. september 2007 OK, og da er jeg ikke velkommen, jeg, da, liksom??? HÆ???
RundLurt? Skrevet 3. september 2007 #16 Skrevet 3. september 2007 Herregud, jeg har vel hatt mer enn tre sengepartnere og, jeg ble bare ikke gravid med mer enn en! Folk som fordømmer slikt skulle vært halshugd for lenge siden!
Cat.68 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. september 2007 Selvfølgelig får du det min lilja ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå