Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 hei jenter:) i sta når jeg var på do, så jeg plutselig en laang slim-tråd henge ut av meg! jeg blei rett og slett skremt, tok den med papir, og det var veldig mye! en stor klump som bare seig ut av meg, den var tykk og blank med blodstriper. det første jeg tenkte på var slimproppen, men jeg er bare i 31 svangerskapsuke! jeg hadde et lignende tilfelle for noen dager siden, men da var det betydelig mye mindre slim og det var bare så vidt noen blodstriper i det. denne gangen var alt farga svakt rødt og masse striper... hva er dette? har jeg grunn til å uroe meg? er så redd for at det skal være noe galt... er førstegangs og mora mi har heller ikke opplevd dette. beklager detaljene, men jeg må bare spørre!!
Frukten og To små Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 hei. jeg har opplevd slimet men ikke blodet. er i uke 27 jeg.
Patetica fåkksi Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg veit desverre ikke, men jordmora mi sier at jeg maa ta kontakt med föden om det kommer blod, saa ring dem du, bare for aa vaere sikker. Höres jo egentlig ut som slimproppen..?!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 huff, jeg kommer ikke på noe annet sjøl heller.. men er det noen som veit om man skal ha vondt eller sånt når slimproppen går? for det har i alle fall ikke jeg...
mockis me Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 det du beskrev no hørtes veldig ut som slimproppen.Slik så min ut hvertfall.Ring føden, så vet du med sikkerhet om det har betydning..
Matildesnusk + lille ups Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Kan det ikke bare være ekstra mye utflod da? Det kan jo være ganske slimete iblant
Bea har snart 4 barn? Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 har du pratet med sykehuset no? kor det gjekk med deg i natt?
prøvekluten+3små Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 høres for meg ut som slimproppen..og denne kan jo gå på ukesvis før fødsel...det kan til og med dannes en ny:o)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 snakka med jordmora mi i morges, og hun mente det ikke var noe som hasta, har kontroll nå på torsdag:) men fikk ikke noe svar på hva den var, får vel prate ordentlig med henne på kontrollen da. tusen takk for alle svarene i alle fall:) godt å ha slike sider!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå