missy mamma til jonatan Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 det er første gangen på lenge han har våknet på natten . og han lå og skrek i sikkert en time. og sovnet igjen. en time etter våknet han igjen og berre skrek. synest så synd i han . visste jo ikke hva det var. eg gav han kiwi og vanlig melk for første gang i går. kan det ha noe med det og gjøre?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Kasper er allergisk mot kiwi så kanskje din er det? Kiwi er en sterk sitrusfrukt, faktisk verre enn appelsin, du må kanskje ikke blande de to neste gang.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Ja det kan jo være det, Kiwi er jo veldig sterkt for magen f.eks. Og det kan jo hende at han reagerer på melk. Prøv å bare gi melk i morgen for å se om det var Kiwien han reagerte på..
missy mamma til jonatan Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 ok. nei hadde besøk av en vennine som jobber i barnehage, og ho sa at de gav barna kiwi der. så eg sa no at de var greit ho gidde han kiwi. men men . skal gi han melk og se om det kanskje var kiwien han reagerte på. håper det. sånn at han i hvertfall kan drikke melk
Willy Wonka Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Jeg fikk vite av legen min at kiwi var den mest allergifremkallende frukten vi hadde og at barn ikke skal ha denne frukten før 2-3 års alder. At du ga det, det kunne ikke du vite - men reagerer mer på at barnehagen gir det. De burde være opplyst om sånn når de har så mange forskjelllige barn hos seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå