Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hehe.. Har 2 visdomstenner som er på vei opp.. AUA...Vondt i hele kjeften. Kommet hallveis nå da..På samme side av kjeven og selfølgelig..
Kamomille Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 det har jo lokalbedøvende effekt, så kan du ikke bare forsøke da?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Bare å prøve det vel
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Uff, det er ikke noe godt med visdomstenner! *trøste* Prøvde du Dentinox?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Nei, må kjøpe det først =P Er så vooooooooondt...
snartmammapåny Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Det bedøver, men virkningen forsvinner fort desverre. Jeg testa på min egen tunge bare får å se hva det smakte og hvordan det virket. Virkningen varte ca 1min max... Så ikke ha for store forhåpninger, men verdt et forsøk kanskje? Har igrunnen mer tro på å spise en paracet eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå