♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Min holder ikke ut mer enn 2-2,5 timer. Det skjer aldri at han holder ut f.eks 3-4 timer.. Hva kan jeg gjøre for at han skal klare seg lengre på melka jeg har? Han får bare mm på dagtid. Får en flaske mme på kvelden(100 ml ca) etter amming.
Go`mamma`n... Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Snuppa her er nettopp blitt 4 måneder. Her går det hverfall 3,5 time mellom hver amming. Noen ganger kan hhun til og med sove over......
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Min gutt en 4 1/2 mnd..han spiser med alt i fra 2-4 timers mellomrom... Stresser ikke i det hele tatt med matinga -han får når han er sulten. Jeg er begynt å gi en liten porsjon velling på kvelden da -for å se om han etterhvert sover gjennom hele natten. (han har hatt 2 nattemåltider) Det har hatt en kjempeeffekt! Nå sover han rundt -noen ganger trenger han 1 måltid på morgenkvisten:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 Heldig du er.. Her er det konstant masing føler jeg.. Men så er det blitt en kraftig plugg av han også av all maten.. Han var 7,2 kg på 3 mnd kontrollen (62 cm)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Kan legge til at han er rimelig fredelig på natta,sover fra 22.00 til 07-08 uten å ville ha mat.
Go`mamma`n... Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 husker deg fra BIM. Mener å huske at du hadde termin 12.mai? Fikk du til termin?
Go`mamma`n... Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Lillemor her er barn med godt sovehjerte.....Legger ho ved 19.30-20 tiden, og da sover ho til ca kl 06..Og det er nyyyyyyydelig. Så du er nok ganske heldig allikevel:-) Mange som ikke er like heldig:-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2007 Go`mamma`n...fødte 30.04.07 Ja,jeg fikk på termin,12 mai.. Er ikke mange som får det har jeg forstått!! Jeg er heldig ja,godt med skikkelig nattesøvn
Go`mamma`n... Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 1.mann fikk jeg på termin dagen......men ikke denne gangen, gitt........ :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå