Gå til innhold

i morra er det 9 dager siden han bæsja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men i dag har han vært like blid og fornøyd som han bruker. får kun morsmelk. burde jeg være bekymra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. var jo litt lenge siden, hvor gammel er han ?

Skrevet

2 mnd og 3 uker

Skrevet

i begynnelsen så sier de at de er og helt normalt og bæsje en gang i løpet av 14 dager ;)

Skrevet

det kan gå lenge mellom hver gang så lenge han får kun mm. så du trenger ikke bekymre deg enda nei. :-)

Skrevet

hei!

min datter på 3 mnd gikk fra og bæsje hver gang vi skiftet til å holde opp i 17 dager. da kom det masse ... men hun hadde prompet hele tiden. hvis gutten din promper er det ikke full stopp og mindre å bekymre seg for. :) han hadde nok gitt klar beskjed om han hadde vondt. når vi kun gir morsmelk er det veldig sjeldent at de får forstoppelse. men drikk masse vann så ikke morsmelken blir så konsentrert. (det sa helsesøster til meg)

Skrevet

Nesten samme som "snartmamma07" her:)

Her gikk det fra hver dag/annen hver dag, til plutselig full stopp i 10 dager. Da kom d en diggggger dose.. å så gikk det en uke til neste gang igjen. Promper som bare det, er glad og lykkelig:)

Får kun morsmelk da.

Skrevet

hehe.. kanskje på tide med nytt nick?

fikk jente 5.juni;)

Skrevet

Min gikk 3 uker på det meste, ellers har det gått 14 dager, 17 dager. Hadde litt panikk i starten men etter at jeg har snakket med både lege og hs (sistnevnte flere ganger) så slapper jeg helt av, og det skal du også gjøre :-) så lenge han er blid og fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...