sauefot Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg har en bunad, men etter to barnefødsel har jeg faktisk fått på noen kg, til min ikke til vanlig så veldig slanke kropp. Bunaden er trang, og jeg ser helt dust ut med struttemage under beltet. ;p Men, hva skal jeg ha på? Det må gjerne være noe som kan passe til 30 års bursdag også.. Ikke kjole.
wirre;o) Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 kan du ikke ha penbukse med en flagretopp over eller noe da? Magen kamufleres:)
snartmammapåny Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Lånte bunaden til min tante jeg. Min egen var blit litt *kremt* trang... Så hadde bunad i kirken og til middagen, skiftet til et sort skjørt med hvite blomstrer og en fin topp til kaffe. Hadde og bunad på under fotograferingen. Som mamma sa, velg klær med omhu, er kjipt å ta igjen bildene om noen år å gremmes over hva i alle dager du tenkte med som hadde på det der. Hennes venner hadde barnedåp på 80 tallet og det er MANGE som den dag i dag angrer bittert på klesvalget på bildene. Bildene fra barnedåpen er jo ofte noe man tar frem igjen å titter på om noen år, så er det jo freit å ikke skjemmes over klesvalget;) Så uansett velg safe klær er mitt tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå