blittmamma07 Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 min datter på 3 mnd har fått utslett på venstre kinn. litt knudrete rødt og ca. en tommelnegl stort. noen som vet hva det kan være? ble litt verre etter bad i klorvann.
gerd Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Atopisk eksem kanskje? Mest sannsynlig det. Kommer ofte fra fukt under smokken.
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Heisann. Vet ikke hva det er,men det kan være det samme som gutten min har nå. Og det er brannkopper. Han har det på begge kinn,ørene og haken. Begynte som små knopper. (så ut som kviser med hvit tupp). Jeg gikk til legen og fikk salve.... Men litt vanskelig for meg å vite,siden jeg ikke er lege, eller ikke kan se det.... Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Kan man bade babyen i klorvann ??
blittmamma07 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 på babysvømming er det jo litt klor i vannet. det må man ha selv om det er tøft for en liten babyhud.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 haha.. det tenkte jeg ikke på Tenkte at babyen var bada i badekar med klorin i ! hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå