Gå til innhold

JA til fjerning an ANONYM-knappen !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at det er myyyye koseligere på SKRAVLE enn her på Småtroll, det er pga den ANONYM-knappen! Her inne slenger folk dritt, og bare signerer med Anonym............PINGLER og PYSER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*gjeesp*

De kommer ikke til å fjerne den og ferdig med det.

Samme debatten har rast her inne siden "tidenes morgen"..

Skrevet

Signerer på denne.

Skrevet

Man kan signere til man blir blå og grønn i trynet, og lage tråd på tråd, men modde står på sitt...

Den blir...

Skrevet

Ja,vi har vel skjønt det,men signerer nå i sympati med HI inlegger her alikevell!

Skrevet

Signerer jeg også.. er så lei av anonyme som bare tuller .. er jo til å le av nesten ;)

Skrevet

det er så dumt at enkelte vil ødelegge for andre som er seriøse. De som slenger dritt signerer med anonym og det gå utover de som virkelig har behov for den anonym knappen.

Det er veldig greit å kunne spørre om forskjellige ting, spesielt intime spm og skrive under med anonym. Da er det ingen som vet hvem du er. For min del så har jeg fått svar på mange ting jeg har lurt på, men jeg ville ikke ha spurt hvis det ikke fantes anonym knapp, det er utrolig mange som vet hvem jeg er - og jeg ville følt meg flau hvis noen av de kjente spurte meg "Å viste du ikke det og det, eller har du fått sopp i underlivet" osv

Så jeg håper virkelig at anonym knappen ikke forsvinner for vi seriøse har virkelig behov for den. Jeg tror at mange er enige med meg!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...