Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg har de siste dagene hatt store smerter i bekken, ben og korsrygg. Etter litt søk her og der på nettet, og samtaler med min familie er det rimelig sikkert at det er en bekkenløsning på gang. Jeg er student, men har samtidig en jobb. Jobben min er fysisk, og jeg tror ikke jeg kommer på noe som ikke betegnes som fysisk arbeid i min stilling. Jeg tenkte å ta en tur til legen denne uken, og be om sykmelding så jeg slipper jobbe. Gruer meg litt. Er det enkelt å få 100% sykmelding når man har bekkenløsning? (Jeg VET at det er ingen vits med 50% sykmelding, da der er ingenting på jobb jeg kan gjøre uten å belaste bekkenet)
Erisa* Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Det kommer sikkert litt an på legen, men for meg var det ikke problem å få sykemeldig fra jobben når jeg var sliten og kvalm i 1.trimester. Jeg er også student, og fikk sykemelding fra helgejobben min på sykehus. Er i alle fall verd å prøve:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Trådstarter igjen. Ja, jeg må forsøke. Får jeg ikke sykmelding er det bare å si opp. Når jeg får smerter etter en spasertur i byen, tør jeg ikke tenke på hvordan kroppen føles etter en arbeidsdag. Fastlegen min er på ferie, så gruer meg litt med tanke på hvilken lege jeg må snakke med. jaja..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg fikk det fordi det ikke kunne tilrettelegges for bekkenløsning på jobben min
Erisa* Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Hvis det er så ille, kan jeg ikke forstå om du ikke kan få sykemelding! Det går nok fint, skal du se:) Mange greie leger rundt omkring:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Jeg går sjelden til legen "til vanlig", så jeg føler meg ganske sytete når jeg nå skal be om sykemelding. Trodde jeg kom til å være i god form hele svangerskapet, men men... takk for svar
mrss83 Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 det tror eg er forskjellig fra lege til lege... er du ikke form til å gå på jobb skal du ikke gjøre det. legen forstår nok sikkert. lykke til og god bedring
Gjest Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Jeg synes du bør få sykemelding,men som mange sier det er nok forskjellig fra lege til lege. Du får smøre på litt ekstra så går det sikkert i orden! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå