Gå til innhold

Noen synspunkter - er litt usikker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på ca. 7 mnd. får mm i 07-tiden, grøt+vann/juice rundt 9.00, fruktmos/banan/brødskive+vann/juice i 12-tiden, middag+vann rundt 14.30, grøt+mm til kvelds. I tillegg våkner han om natten og får mm da. Burde han få mer mm på dagtid?? Skal i barnehage i november og ønsker egentlig ikke å amme mer enn det jeg gjør nå. Burde han kanskje få mme en gang midt på dagen? Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville nok kutta ut juicen jeg... og gitt bare vann eller mme i steden... litt avhengig av kroppsvekt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...