Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Gutten min på ca. 7 mnd. får mm i 07-tiden, grøt+vann/juice rundt 9.00, fruktmos/banan/brødskive+vann/juice i 12-tiden, middag+vann rundt 14.30, grøt+mm til kvelds. I tillegg våkner han om natten og får mm da. Burde han få mer mm på dagtid?? Skal i barnehage i november og ønsker egentlig ikke å amme mer enn det jeg gjør nå. Burde han kanskje få mme en gang midt på dagen? Noen synspunkter?
Bromelia Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 ville nok kutta ut juicen jeg... og gitt bare vann eller mme i steden... litt avhengig av kroppsvekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå