Gå til innhold

ding dong, the bitch is back ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått noen dager nå. og djevelen inni meg, er forbannet, og tenker at ingen skal jage meg ut av dib!! snille lille 1+1+1=4 er borte, og hun kommer ikke tilbake. fra nå av er der Firefly som "lever" og hun lar ikke seg pille på nesa.. så bare HA!!! til alle dere fitte anonyme som prøver dere. come on.. gi meg deres beste..

og til dere anonyme idioter. nei, jeg la ikke inn innlegg på "alle" forumene for å komme øverst på ei liste, kunne ikke brydd meg mindre. det at du bryr deg om det, sier mere om deg. så bare F*** deg!! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

"djevelen er inne i deg" så ingen kan jage deg ut av dib?? altså du mener www.dinbaby.com? uuuhhhh tøffingen

Skrevet

Har ikke merket meg at u var borte heller jeg..

Skrevet

le i vei.. det gjør jeg å..

hvorfor skal jeg slutte å skrve, gi råd og få råd.. bare fordi en eller annen anonym har en dårlig dag?? få deg litt kuk/fitte i stede.. kanskje du hadde vært litt blidere.. ?? (den var til frekke anonyme, som tror de eier dib)

Skrevet

ja du var savna inne på sexdebatten

Skrevet

Jeg syntes det er fint å ha deg tilbake, firefly:D

Skrevet

hehe, ja.. var vist noen som likte historien min.. skal lage noen flere .o)

Skrevet

Hvilken historie? :-) Nysgjerrig jeg nå. Liker folk med krutt så lenge det er saklig. Har jeg gått glipp av noe nå?? (Jeg er forholdsvis ny her.)

Give me som action!! :-D

Skrevet

hehe.. bare skrevet en sex historie på sexdebatten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...