Mamman til A&D Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 har gått noen dager nå. og djevelen inni meg, er forbannet, og tenker at ingen skal jage meg ut av dib!! snille lille 1+1+1=4 er borte, og hun kommer ikke tilbake. fra nå av er der Firefly som "lever" og hun lar ikke seg pille på nesa.. så bare HA!!! til alle dere fitte anonyme som prøver dere. come on.. gi meg deres beste.. og til dere anonyme idioter. nei, jeg la ikke inn innlegg på "alle" forumene for å komme øverst på ei liste, kunne ikke brydd meg mindre. det at du bryr deg om det, sier mere om deg. så bare F*** deg!! )
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 "djevelen er inne i deg" så ingen kan jage deg ut av dib?? altså du mener www.dinbaby.com? uuuhhhh tøffingen
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Har ikke merket meg at u var borte heller jeg..
Mamman til A&D Skrevet 3. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2007 le i vei.. det gjør jeg å.. hvorfor skal jeg slutte å skrve, gi råd og få råd.. bare fordi en eller annen anonym har en dårlig dag?? få deg litt kuk/fitte i stede.. kanskje du hadde vært litt blidere.. ?? (den var til frekke anonyme, som tror de eier dib)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 ja du var savna inne på sexdebatten
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Jeg syntes det er fint å ha deg tilbake, firefly:D
Mamman til A&D Skrevet 3. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2007 hehe, ja.. var vist noen som likte historien min.. skal lage noen flere .o)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Hvilken historie? :-) Nysgjerrig jeg nå. Liker folk med krutt så lenge det er saklig. Har jeg gått glipp av noe nå?? (Jeg er forholdsvis ny her.) Give me som action!! :-D
Mamman til A&D Skrevet 3. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2007 hehe.. bare skrevet en sex historie på sexdebatten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå