Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Noen erfaringer? Besafe IZI Combi vs. Besafe IZI Kid da?
missy mamma til jonatan Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 hei. vi har besafe izi combi. og den er helt super synest eg. eneste litt og holde styr på når man skal montere den. men den står fast i bilen heletiden. og eg føler at vi har et kjempe bra sete. minsten liker setet veldig godt. for nå kan han se mer ut vinduet og sånt. men absolutt en flott sete, begynnte med det når han var 9 mnd. synest ikke de minste skal bruke det setet , pga ryggen deres. setet kn jo ikke bøyes helt bakover. men kjempe flott sete
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Tusen takk for svar. Det eneste som er dumt da er at jeg er usikker på om vi kan vente så lenge. Gutten vår er 9 mnd i desember og jeg tror det setet vi har nå vil bli alt for lite før det pga mye påkledning. Er det så at Besafe izi kid kan bøyes bakover, eller er det ikke stor forskjellene på de to setene?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Vi har izi Kid og det kan bøyes i sovestilling ja, men den er fortsatt veldig bratt i ryggen i forhold til babystolene, men det skal være slik for å gi optimal sikkerhet. At hode henger og dingler litt når babyen/barnet sover gjør ikke noe, men ville nok ikke brukt det til en baby på under 6-7 mnd likevel. Vi er forøverig kjempefornøyd med vårt sete. Mellomste på 3 år bruker det nå og har fortsatt bra med plass :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Da passer vel egentlig izi kid best for oss. Kjedelig, for de har tilbud på izi combi på babyshop i sept. 1000 kr avslag. Typisk! Takk Alva! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå