Gå til innhold

Nå har jeg ryddet i barneklær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjemt på en god del men har masse masse som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med....kan det leveres noen steder,selge ol.....hva gjør dere? Kan jo ikke gjemme på alt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, jeg har prøvd å gi bort mitt her et par ganger.. men det ser ikke ut som at noen vil ha det.. selv om mye av det til og med er merkeklær..

Skrevet

Jeg faktisk solgt en del på finn.no til en rimelig penge........

Skrevet

Skal sende det med ei venninde som skal hente adoptiv barnet sitt snart. Mange barn på barnehjemmet som kan trenge "nye" klær..

Skrevet

Hvis du legger det på Finn.no enten med bilder til salgs(ganske mye jobb) Eller uten bilde under Gis bort ,- så blir du nok kvitt det samtidig som andre kan ha glede av det;o)

Skrevet

Hvis du bor i Oslo, kan du gi det til Løren mottak. De henter. Har en mailadr et sted.

Skrevet

Har egentlig ingen som jeg vet om å gi det til for jeg har jente od de fleste har nyss fått gutt eller venter det...ser jo nesten ikke at det er brukt eller!

Skrevet

Bor i oppland..kan jo hende det er no sånn der og..

Skrevet

liste over mottak på udi sine sider, men du må lete litt.

Skrevet

Er der gutt eller jentetøy? Hvikde str? Hvor gammelt er det?

Skrevet

Sikkert mange som gjerne vil ha klær, her hjemme i Norge, eller barnehjem i f.eks Russland, Ukraina....

Fretex?

Skrevet

Jenteklær,det "eldste" er ca 10mnd...alt fra 50 til 74...

Skrevet

jeg kjenner noen som skal sende med rødekors til Latvia. Fra Askim. Bor du i nærheten kan du sende meg en PM. Det gjelder egentlig alle her:)

Skrevet

Bor du i oppland eller i nærheten?

Skrevet

Nei måtte ev sendt m post, men hadde håpet d var noe større str. Hun er 65cm allerede, d går fort!

Skrevet

Ja da er nok nok ikke no vits..ikke lenge de passer læll da:-)

Skrevet

ting og tøy ( tror de finnes på gjøvik, i moelv og noe tilsvarende på lillehamemr) sender til østeuropa. elelrs finnes det jo krisesentre, asylmottak og diverse bruktbutikker elelrs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...