Gå til innhold

tips til sykehusklær og hjemreise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt her å funderte litt over dette med hjemreiseklær til meg selv.. har liksom tenkt tunika og thigts for å "pønte" meg for bilturen hjem...som veldig mange andre her helt til eg kom til å tenke på noe vesentlig.. man kler seg jo sikkert litt før man styrer ut døren fra sykehuset og skal sikkert amme i mellomtiden.. så tenkte bare eg skulle sende en liten tanke om at jeg ikke har særlig lyst å sitte der me thightsen, litt slapp mage og tunika opp under halsen... he he..

så for min del tror eg valget skal være på noe litt mer praktisk!!

så dette var dagens tips :D ........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takker og bukker:=)

Blir nok en singlet med en cardigan over og kanskje dongeri bukse om jeg får den på meg?=) hehe.

Skrevet

Ja, helt enig....Jeg tenker(kanskje fordi jeg er sykepleier) at det tøyet både jeg og babyen har hatt på oss på sykehuset, skal rett i vaska når vi har kommet hjem....Pga sykehusbasilusker osv...

Skjønner ikke helt hvorfor folk stresser sånn med hva babyen og en selv skal ha på seg, man skal jo mest sannsynelig rett hjem. Jeg tar ikke med det fineste tøyet på sykehuset, sist jeg var innlagt, kastet jeg tøflene jeg hadde gått i før jeg dro. Sykehusgulv er møkkete og fulle av bakterier, og det vil jeg ikke ha med meg hjem!

Skrevet

De sier vel at man bør velge ut klær som passet når man var ca 5mnd på vei. Tar du med deg en av buksene fra før du ble gravid kan du bli veldig skuffa... :P Tar med meg et par mammabukser som ikke ser ut som mammabukser jeg: dressbukser som er lave i livet og kan strammes rundt hoftene. Også en genser som ikke sitter klistret. Så føler man seg litt pen også. :) Er vel der det ligger...Koselig å føle seg litt pen liksom. ;)

Skrevet

ja jeg har ikke tenkt å være "pønta for fest" men syntes liksom dagen er en fest i seg selv og har lyst å se litt "fin" ut på bilder som vi tar på hjemreisedagen. Er nesten som å gå i "kjærka" på en søndag, må være pen i tøyet :D Og for ikke å snakke om at jeg ikke akkurat stråler om dagen i klesvalg ettersom alle klærene mine er små... hadde stoooore planer om å holde meg unna joggis og slikt men nå orker jeg ikke mer (3 uker til termin) .. buksene strammer og det gjør meg kvalm og overdelene rekker jo ikke over magen lenger... så ah.. noe tøy som jeg kan føle meg "Litt vel" i skal pakkes ned,.. D:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...