Gå til innhold

Hva kan jeg ta for en..


Anbefalte innlegg

Skrevet

simo kombi 2004 modell, pent brukt. Planen var og ta vare på den til nestemann men kunne egentlig tenkt meg en ny , men er da avhengig av å selge den jeg har...Vil ikke overprise heller, blir så usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke gitt mer enn 1000-1500 for den..

Skrevet

Jeg solgte min simo kombi når den var 3 1/2 år gammel i fjor sommer. Fikk 1500,- for den og den ble ikke solgt med en gang, var på finn. Synker fort i pris, er mange av dem..

Skrevet

Hmm, kanskje 1500-2000 kr. Eg solgt mi 2006 modell for 3000 kr..

Skrevet

Jeg solgte min simo kombi 2004 for snart 2 år siden og fikk 2000,- for den:-)

Skrevet

hmm var noe sånnt jeg tenkte ja, prøver med 1500 først også heller sette den ned litt om ingen vil ha den. Takk for svar :)

Skrevet

Jeg solgte min simo kombi i våres.

Det var en 04 mod, men ble tatt i bruk april 05.

Fikk 2800,- for den

Skrevet

oii det syns jeg var mye...Vi tok vår i bruk september 05, men tenker at trekket kanskje ikke er det fineste. Er marineblått med ruter. Skal ha med stellebag også da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...