"Frostpinnen" Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 simo kombi 2004 modell, pent brukt. Planen var og ta vare på den til nestemann men kunne egentlig tenkt meg en ny , men er da avhengig av å selge den jeg har...Vil ikke overprise heller, blir så usikker.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Ville ikke gitt mer enn 1000-1500 for den..
Nusseline♀♀♂ Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Jeg solgte min simo kombi når den var 3 1/2 år gammel i fjor sommer. Fikk 1500,- for den og den ble ikke solgt med en gang, var på finn. Synker fort i pris, er mange av dem..
Karoline's*mamma Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Hmm, kanskje 1500-2000 kr. Eg solgt mi 2006 modell for 3000 kr..
herethereandeverywhere<3 Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Jeg solgte min simo kombi 2004 for snart 2 år siden og fikk 2000,- for den:-)
"Frostpinnen" Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 hmm var noe sånnt jeg tenkte ja, prøver med 1500 først også heller sette den ned litt om ingen vil ha den. Takk for svar
SaDa Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Jeg solgte min simo kombi i våres. Det var en 04 mod, men ble tatt i bruk april 05. Fikk 2800,- for den
"Frostpinnen" Skrevet 2. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2007 oii det syns jeg var mye...Vi tok vår i bruk september 05, men tenker at trekket kanskje ikke er det fineste. Er marineblått med ruter. Skal ha med stellebag også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå