Du og jeg og vi fire Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Lurer på en del ting når det gjelder ull. Her jeg bor er graderstokken begynt å krype ned til 6-7 grader, og kjenner at det er høst i lufta. Tenker at det er på tide å begynne å kle på barnet mitt ull nå. Har vært å handlet et sett med superundertøy til han. Skal jeg ha vanlige klær utenpå superundertøyet? Ser for meg at det kan bli veldig varmt når barnet er inne. Er det vanlig at ungene løper rundt i kun ullundertøy når de er inne i barnehagen. Damen i sportsforetningen sa at det beste var å ha ull innerst, et lag fleese utenpå der, og så utedress/ regntøy ytterst. For at det skal bli mest praktisk for de ansatte i barnehagen, må jeg vel ha dette på han når jeg leverer han? Og da må jeg vel ta av fleesen slik at han bare har undertøy på inne? Huff, det ble rotete dette her, men føler meg helt grønn. Håper på noen tips fra dere erfarne barnehagemammaer.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Mine springer rundt i ulltrøye/body, ullstilongs og ullsokker, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå