Gå til innhold

Er det mange med samme navn i barnet/barnas barnehage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på drøye 3 år går i en fem avd barnehage, det er 3 avd fra 0-3 år og 2 avd fra 3-6 år.

I vår barnehage er det Kaja/Kaia som er mest populært, hele 4 barn som heter det, 3 på stor avd 1 på liten avd.

Jeg er kjempe fornøyd med at det ikke er andre barn i barnehagen som heter Henriette, som er snuppas navn. Betyr det noe for deg om det er mange som har samme navn som ditt/dine barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen i barnehagen hans, men ser med misnøye på at det er fler og fler som får det navnet ja:)

Skrevet

Ingen i bhg vår som heter det samma nei...

Ikke hørt om noen i det hele tatt jo :o utenom voksne damer hihi

Skrevet

victoria er en slager i bhg til min

Skrevet

Ingen andre som heter Adine i barnehagen her:)

Men bestevenninnen hennes der heter Henriette da:)

Skrevet

Er en annen som heter Nathalie og en som heter Nathalia :) skulle jo ønske det ikke var det, trodde vi valgte et sjeldent navn vi, men der tok vi feil gitt :)

Skrevet

Ingen som heter det samme som gutten min (stefan) i barnehagen nei.

Skrevet

er iallefall ikke noen som heter det samme som snuppa på avdelingen hennes.vet ikke på de andre avdelingene.. der eg jobber er thomas er populært navn.. 4 eller 5 stk som heter det... samme med mathilde og amalie

Skrevet

Hehe, måtte sjekke albumet ditt, Bente;)

Gullet sin bestevenninne er nemlig også født i juni 2004, så begynte å lure litt her, husket liksom ikke at du var fra Bergen.

Så jeg sjekket albumet, og det var en annen Henriette ja, og ikke bergenser;)

Skrevet

Har ei på samme avdeling med likt navn, og ei på en annen avdeling...Men byr ikke på de største problemene da :-)

Skrevet

hehe vi har et super vanlig navn på gutten vår (martin), men han er den eneste på avdelinga som heter det ;)

Om det er noen andre i bhg aner jeg ikke for bhg er delt på 3 plan og er vel 8-9 avdelinger tror jeg

Skrevet

Nei faktisk ikke, selv om han har et ganske vanlig navn. Lillebroren sitt navn er det noen som heter, hmm.. 2-3 tror jeg! :S Men han går ikke i barnehagen da!

Skrevet

i bhg jeg jobber så er det alltid det.

for.eks vardte flere som het Celina ( Celine er jo vanlig, men føler ikke det er like vanlig med celina, så litt pussig at det plutselig var tre på samme tid).

så var det Maja som to het et år.

og selvsagt anders og henrikk da- men det var jo kanskje ikkeså rart ettersom at det er ganske vanlige navn og det er en STOR bhg. 8avd.

jo også var det fem som het Camilla det ene året. og jeg var en av dem;)

Skrevet

ingen som heter det samme og har heller ikke hørt at det er så veldig populært ennå heller. Lara heter mitt troll :)

Skrevet

Nei, vi er ikke bergensere.... vi er østfoldinger:)) heldigvis...hehehehe

Jeg har ikke hørt om andre Henrietter enn snuppa som er på hennes alder, om det finnes ei i Bergen er det helt oki:)) Er jo litt hyggelig at andre syns det navnet er fint også:)

Jeg "kjenner" ingen andre Adine'r kun ei Nadine

Skrevet

elste mi går på skole(1.t) tror det ingen på skolen som heter det samme

for følge ssb:

Det er 20 kvinner som har xxxx som fornavn.

og hu minste er barnehage er eneste følge ssb:

3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxxx som fornavn

det er litt viktig at det er få som har samme navn som dem for mitt navn var vanlig vi var to som hadde det og vi viste ikke hvem læren snaket til og så hadde var det 3 gutter med samme navn av 15 elever tilsamen ikalssen

Skrevet

Det er en del Mia'er i bbhg som ungene går i. Nå har det begynt en jente med samme navn som datteren min, men annerledes skrivemåte. Ingen med samme navn som gutten min.

Skrevet

hihi min heter Lara også... :)

Men ikke så mange som heter det nei..

Skrevet

Ingen som heter det samme som gutten min.......tror faktisk bare det er to barn i hele barnehagen som har like navn, og de heter Markus. Og det er da 40 barn der.......egentlig litt rart:-)

Skrevet

Nope. Bare snuppa som heter det der:)

Skrevet

Ingen som heter det samme som eldstemann. Har ikke hørt om noen andre her vi bor som heter det heller. Minsta går ikke i bhg, men er rimelig sikkert på at hun blir dem eneste med sitt navn.

De har ikke særlig vanlige navn.

Skrevet

Lillemor her i huset blir nok den eneste med sitt navn i barnehagen, når den tid kommer......Navnet hennes er VELDIG uvanlig, og var mest populært på tidlig 1900-tallet..........

Skrevet

Vi går kun i åpen barnehage , og der er det ei som har akkurat samme navn som snuppa vår, selv om hun andre til og med er fra Kosovo...

Vår har ikke et sjeldent navn , men eneste jeg kjente tidligere med samme navn var en dame på over 80.

Snakket litt med faren til hun andre om navn o.l. fra landet de kom fra , og det viste seg at det norske navnet vi hadde valgt , også var vanlig der nede.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...