Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hmmmm nå som Camilla har fått tenner så må vi jo innføre tannpuss rutiner også. Men, hvordan gjør dere det ang. kveldsmaten da? Her så har jeg jo alltid gitt Camilla kveldspupp på sengekanten når hun skal legge seg. Hender jo også at hun våkner om nettene og vil ha litt pupp...Er det skadelig for de små hvite juvelene? Er nok ikke så viktig riktig enda, siden tennene ikke er så kjempestore :-) Men må vel begynne å tenke på endring av rutinen eller?
Bellen^2 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Sebastian får fortsatt kveldspupp og nattpupp, og vi pusser tennene to ganger om dagen, som en del av morgen- og kveldsstellet. I henhold til det som står på Ammehjelpen skal kvelds- og nattmåltidene ikke skade tennene hvis ikke de små blir liggende veldig lenge ved puppen(link: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=71). Sebastian er ganske kjapp så jeg ammer med god samvittighet:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 supert! Takk for link, det oppklarte kjempemye og nå kan jeg fortsette med kosen som det jo er å gi kveldsmaten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå