Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 hvordan stiller dere dere til kloring i bhg? Lillegutt har nå 2dager på rad kommet hjem med oppkloret ansikt,første dagen var det mange lange streker,fra kinnet ned til under haken,ser jo at det er et barn som har kloret han,tynne lange streker,spurte de om det,men de ansatte viste ikke hva som hadde skjedd.. dagen etter kom han hjem med enda flere kloremerker,spurta da også,men de viste ikke da heller hva som hadde skjedd.. såvidt jeg får vasket han i ansikte,både med og uten såpe fordi det svir så,det er jo godt hull på huden også,for det har blødd litt fra noen av kloremerkene.. hvordan skal jeg stille meg til dette..? Vet det skjer,og kan vel neppe unngå det,men han har allerede gått 1år uten kloremerker,og nå på 2dager har han fått masse i ansikte,er ikke noe særlig glad i det,men skal jeg bare godta det eller ikke...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2007 *dytter litt* vil gjerne høre dere meninger..=)
Solskinnsdag Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Du skal ikke godta at de ansatte i bhg. ikke vet hva som har skjedd!! Vet av erfaring at det ikke er alltid en klarer å unngå en kloresituasjon, men som ansatt i en bhg. skal man alltid vite hva som har skjedd. Er man så uheldig at en voksen ikke har sett når det skjedde, så er det kanskje et annet større barn som har sett det og kan forklare. Og skjer det 2 dager på rad så skal nå virkelig de ansatte ha sett hva som fåregår! Og ikke minst sette igang tiltak som hindrer at det skjer igjen!
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 hmm..er jo selvfølgelig inneforstått med at kloring kan skje,men synes bare det er så trist når lillegutt blir kloret,og ingen vet hva som har skjedd,har han kranglet med noen,er det noen av "babyene" som har kloret han,eller har han rett og slett skrapet seg opp selv.. skjønner også at de ansatte ikke kan ha øyner overalt,men bare lei av å høre..nei,vi vet ikke,og nesten høre de tenke,er du sikker på at han ikke hadde det fra hjemme eller noe slikt..
så var vi 4 Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 shit happens Men be de ansatte følge med det der.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 ja,skal si ifra til dem for n'te gang i morgen at de må følge med,for er ikke noe særlig å bli kloret opp..muligens det er derfor han har begynt å sutre om morgen når jeg leverer han i bhg..han har jo gått der i 1år,og aldri vært noe problem..ja,ja..får bare håpe det ikke skjer så veldig mange ganger til,er jo ikke noe godt å bli kloret opp,og hvertfall ikke når det går gjennom huden,og barn er jo ikke de reneste under neglene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå