Gå til innhold

nån i uke 22 hær?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

kordan liv kjenn dokk om dagan?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 22 og kjenner godt med liv hver dag.. Han sparker og holder på;) Kjenner også sparkene utenpå magen..

Enn du?

-A-

Skrevet

Kjenner godt med liv både utenpå og inni magen. Kjenner at barnet snur seg også. Har kjent liv siste ukene.. :)

Skrevet

Jepps, mye liv her og. Langt ned i magen. Har endret sovemønster nå merker jeg, for stille om kvelden og bajas om morgenen, i motsetning til tidligere.

Skrevet

Kjennes fremdeles kun ut som en laks. Å kjenner ikk det utpå enda. jeg er i uke 22+1. Å gleder meg stort og fælt til at det kan kjennes uten på. Akkurat nå er det mye bevegelse på kveld & morgen....;)

Skrevet

Hepp! :D

Her er det masser av liv, har vært det siden uke 16-17. Men de siste to dagene (i går og i forgårs) var han veeldig rolig i forhold til tidligere (han sparket fra tid til annen, men ikke så mye og hyppig som før) og mor ble selvsagt nervøs da vettu.. Så da var det frem med babywatcher´n for å sjekke at alt sto bra til - og da skal jeg si det ble liv! Han begynte å kave og sparke og jeg kjente tydelig at han snudde seg, og så la han seg til slik at han kunne sparke ordentlig igjen. Så nå er han bæck on træck og i dag vekket han mamman sin med massevis av spark..Ikke verste måten å våkne på det, nei :)

Skrevet

Jeg kjenner gutten min hele tiden..han sparker of styrer i magen hehe

Skrevet

22 uker imorra, lille jenta her er helt vill hun:P sparker og sparker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...