Ella29 Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Har et saueskinn fra Ikea vi bruker i senga nå, men har lyst å kjøpe et ordentlig et som er korthåret etterhvert, men de er så himmla dyre... Så kan jeg heller bruke Ikea sitt i vogna nå til vinteren. Er det noen andre som bruker Ikea sitt? Fant et her som kun koster 349,- er det bra? http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=230&varegruppeID=38&vareundergruppeID=76 Eller vet dere om noen som selger like billig? Har ikke råd å kjøpe fra Nøstebarn...
børdi Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 vi har brukt ikea sitt i vogna, og har kjøpt et til 299 , korthåret lammeskinn, på olsen i stavanger,(nedsatt) det bruker vi i senga, kjempefornøyd vi i alle fall med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå