Gå til innhold

Er gresset grønnere på den andre siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det ikke noe godt i forholdet mitt. Vi er gift på 3 året, og jeg har vært utro flere ganger. Mest pga han ikke vier meg noe oppmerksomhet. Han koser ikke, snakker ikke pent til meg osv sånne ting som jeg mener er viktig. Vi har vært hos rådgivning, men det hjalp ikke.

Nå føler jeg at jeg vil være singel. For utrolig dårlig samvittighet av å være utro, men han gir meg ikke det jeg trenger,

Hvis jeg er singel, så kan jeg leve alene en stund, og date andre. Ikke minst, kunne ha sex med andre menn.

Er jeg helt på blåbærtur nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du gjentatte ganger har vært utro mot din mann, har du ikke respekt nok for ekteskapet. Med den holdningen tviler jeg på at det blir noe grønnere på andre siden.

Mange har perioder med mindre lidenskap og intensitet, men du kan da ikke forvente å vekke det i ham ved å være utro? Du har vel gjort det verre og verre for hver gang.

Synes du bør jobbe med deg selv for å stoppe utroskap i første omgang.

Hvis det å ha sex med andre menn er målet så synes jeg det er dårlig av deg å bli i ekteskapet. Da burde du heller gå. MEn ikke dra med masse menn hjem om du har barn, er ikke bare ektemannen din som kan bli såret av at man har trang til å ha sex med forskjellige.

Og etter et utroskap er det helt naturlig at han ikke har noe kosebehov ovenfor deg, men det er jo ikke akkurat en invitasjon til å fortsette å finne andre...burde være et varsku for deg.

Jeg beklager, min sympati er nok hos din mann.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Trist at du har måttet ty til andre menn. Jeg tror ikke gresset er grønnere på andre siden.

1) Når du har barn må du ta hensyn til dette når du en dag skal finne deg en partner. Passer han sammen med barnet? Snakker han med barnet? Hva når dere får barn sammmen?

2) Du og din partner har investert mye tid i hverandre. Dere har opplevd mye godt sammen.

Hvis jeg var deg ville jeg gjort følgende:

* Gå til rådgiving selv

* Ikke gå og tenk på dette selv. Snakk med noen om det: Aller helst den det gjelder.

Dersom du velger å gå ut av forholdet: Gjør det hvis du føler at du har gjort alt, og da mener jeg alt. Ikke sitt i etterkant og tenk på at jeg skulle gjort det og det og det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...