Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Kan dette med at kroppen gjør seg klar til fødsel (35uker nå) ha innvirkning på kjeven min?? Føler den har forandret seg litt jeg.. Føler jeg ikke kan tygge med bakerste jekslene lengre, får ikke klakket munnen sammen liksom.... Har det noe med hormoner kanskje?? Alt annet i kroppen tøyes og strekkes jo så kanskje kjeven også.. Håper noen kan svare meg om det også har opplved slikt eller hørt/vet om noe slikt. Ikke lyst å ringe tannlegen og spørre der heller...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 har jeg aldri hørt om. Du tuller ikke nei? Det føles sikkert ekkelt, men om du får for lite kalk kan du jo få plager i munnen. Ring tannlegen din å legg frem problemet du!!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Har det akkurat sånn jeg også.. Skjedde for en uke siden ca (er 36+3 nå).. Håper det går over snart.. Er ikke vondt,bare litt plagsomt.. Vet ikke hva det kommer av,men godt å høre at det er flere med samme problem (ikke det at jeg unner noen å ha det ubehagelig da..)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Nei,tuller ikke. Merket det liksom nå idag, kan jo hende jeg har ligget hele kjeven min skjev i natta som var, urolig natt.. Trodde jeg fikk i meg nok kalk altså, men kan jo ta en telefon og høre. Kan hende det er en sammenheng med bihulebetennelsen jeg har fått også, at det er noe der...? Blir bare så masse tanker som raser rundt i hodet mens man går gravid:) Jeg får sove på det og se hvordan det står til med kjevepartiet i morgen:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Hi over også. Godt å høre at det ikke bare er meg:) Men nei ikke vondt bare litt annerledes enn før. Men alt i hele kroppen min er visst blitt litt annerledes føler eg. Men resultatet er nå så vidunderlig at litt rare effekter skal jeg tåle:) Hi
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Har også fundert over om det kan komme av at jeg har sovet skeivt eller noe.. Blir liksom ikke bedre av at jeg hele tiden må "kjenne etter" om det fortsatt er "feil".. Biter og biter
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Hei. Jeg har hatt noe lignende, men smertene gikk fra kinnbeinet og utover. Jeg hadde det samme forrige svangerskap og. Jeg ringte tannlegen og han ville se på meg, men fant ingenting. Da fant jeg ut at det var bihjulene....merkelig... Jeg tok nesespray og blåste i nesten mens jeg klemte om nesen(utlignet) og snøt meg maaaange ganger daglig i 3 dager og så var alt bra
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Da er det kanskje pga bihulene mine da...Siden jeg har tette ganger der.... Apoteket i morgen og kjøpe inn nesespray og begynne å snørre meg.. har ikke villet gå til doktor med det, pga liker ikke medisiner i svangerskapet. Nesespray er nå "snill" medisin:) Takker for hjelp og oppklaringer. Håper det snart går over for min del også HI
Kufiolilla Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 (var dette noe å være anonym for da? ;o) Har det litt sånn jeg også, og min tolkning er: 1. Kommer av vann i kroppen. Jeg har ikke kjempemye vann i kroppen, men sikkert nok til at noen ledd her og der blir en millimeter annerledes, og kjeve/ tenner kjennes det jo veldig lett i dersom de kommer det minste ut av stilling. 2. Jeg er en del tett i nesa, og har nok en tendens til å skyve underkjeven litt fremover for å få luft uten å sitte og gape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå