Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når rydder/ryddet dere bort babygymen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når babyen er lei av den.... Det kan jo være såå forskjelllig. Min syns den er like festlig ennå, han er 7 mnd....søstra mi sin på 9 mnd var lei ved 4 mnd alder.

Skrevet

Vi har fått problemet at småen bare ruller bort fra den. Bryr seg ikke så mye om lekene som henger der. Han er 4 1/2mnd. Så da legger jeg han heller på et større teppe så han kan leke der. Har ikke pakket den bort ennda da, men den blir mindre og mindre brukt.

Skrevet

Min er også 4,5 mnd, og er ikke så interessert i babygymen lenger. Det er mye morsommere å rulle rundt på gulvet. Siden hun får tak i leker som ligger ved siden av henne, virker det som om babygymmen er litt utdatert nå. Dessuten er den i veien når hun skal rulle.

Skrevet

Ikke interessert lenger... Hun er 5 mnd... Men vi har en som vi kan stille ganske høyt opp, så nå har vi den sånn at hun kan titte på lekene og spise litt på de når hun sitter i vippestolen :) Unikt!

Skrevet

Vårt problem var at han bare lå der og slo og pratet med figurene som hang der og ikke beveget seg/rullet. Han klarte ikke å rulle når han lå under den. Har nettopp lagt den bort og han er snart 6 mnd. Nå beveger han seg/ruller mer og har blitt intr. i andre leker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...