solstråle69 Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Ser på en annen tråd her at noen kaller Oslofjorden for Havet? Seriøst? :-)))
PopUp Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Vi har hytte innerst i Oslofjorden og når vi skal ut og bade der, sier samboer at vi skal ut til havet og bade... Han er svensk da, hehe ;o)
Koala *g07* Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 *Fnis* Vel ja er jo vannet fra havet som renner inn i Oslofjorden, men noe ordentlig hav er det vel ikke.. Ikke slik vi som bor ved kysten opplever det
St.Sunniva Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 For meg er det havet så lenge det er saltvann, men kaller det vel for Oslofjorden i dette tilfellet da ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Hehe.. Jeg bor ved havet.. Og ser ikke på Oslofjorden for havet. Et pluss er jo at det faktisk ER fjord og vann!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Det er jo en fjord og ikke åpent hav. Men bor jo ved kysten vi også og det er saltvann. Pleier ofte å si vannet jeg, selv om det ikke er noe lite ferskvann.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Jeg bor i Kristiansand og jeg har fått streng beskjed at jeg ikke kan si at vi har hav-utsikt. Men vi har sjøen rett på nedsiden av huset. Men det er ikke havet fordi det er inne i en fjordarm. Men vi får lyset fra fyret, som står ute ved havet, lysende inn i stua om kvelden. Så vi kan skimte havet i det fjerne, men vi har sjøutsikt og ikke havutsikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå