St.Sunniva Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Fordi de kom 10 minutter for sent...yummy
Stor_smil Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hehe, gjorde vi engang også Var to vennepar som var inne i restauranten for å spise. De hadde bestilt for alle i forveien (fordi vi var trege som vanlig), satt å skravlet og glemte vekk tiden.. så plutselig kommer servitørenmed en dyp beklagelse og om at vi selvsagt skulle få alt til halv pris, ettersom de ikke hadde kommet med drikken FØR maten, men samtidig.. hihi, hadde ikke tenkt på det engang ;-) Men vi var jo selvfølgelig kjempeglade.. halv pris på øl også ;-)
St.Sunniva Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Det har jeg faktisk aldri opplevd, men har bestilt pizza hjem noen søndager, og de er aldri presis. Så jeg bestiller alltid pizza rundt åtte, for da har de alltid så mye å gjøre, at den aldri kommer innen en time. I dag hadde jeg i tillegg bestilt brus og Oreo dream kake, så jeg er stoooorfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå